-
Volkswagen Golf VII 2.0 TDI 150 KM - piękny czterdziestoletni
... tylko, że swoje ciało dopasowałem do nich elektrycznie. Volkswagen Golf VII generacji zaskoczył mnie też swoim zaawansowaniem technologicznej 8-calowy wyświetlacz, dotykowy skrywał w ... do setki lub 216 km/h to naprawdę wystarczająco. Dzięki temu Golfem VII generacji jeździ się przyjemnie, zwłaszcza w długich trasach. Okiem przedsiębiorcy Popularność ...
-
Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort vs Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline
Obydwa są produkowane od 2012 roku i kandydowały do tytułu Car Of The Year 2013. Nowy Golf zmiażdżył rywali zdobywając 414 punktów, natomiast i30 zajęło ostatnie miejsce w najlepszej ósemce, wpisując na swoje konto 111 punktów. Nie jestem tutaj od przekreślania szans Koreańczyka w starciu z niemieckim triumfatorem, ani też od wychwalania ponad ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking VII 2015
Lipiec 2015 r. to siódmy miesiąc, w którym wyniki kalkulacji z porównywarki Ubea.pl posłużyły do stworzenia rankingu najtańszych polis. Od 1 do 31 lipca koszt nowego ubezpieczenia porównało około 150 000 kierowców. Po podsumowaniu indywidualnych kalkulacji internautów okazało się, że w lipcu niektóre firmy utraciły dobre pozycje. Jednocześnie ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking VII 2017
Poszukujesz taniego ubezpieczenia komunikacyjnego? Skorzystaj z oferty przygotowanej przez AXA Ubezpieczenia, Link4 lub Avivę. Do takiego wniosku prowadzi analiza najnowszego, lipcowego rankingu Ubea, w którym porównano propozycje krajowych towarzystw ubezpieczeniowych. Pierwszy z ubezpieczycieli dominuje w kategorii OC oraz OC + NNW, drugi ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking VII 2018
Gdzie znajdziemy najtańsze ubezpieczenie samochodu? Odpowiedzi na to pytanie, jak co miesiąc, poszukiwała porównywarka ubezpieczeń Ubea. Pod lupę wzięto tysiące indywidualnych kalkulacji internautów z lipca br. Ich analiza dowodzi, że ci, którzy poszukiwali najbardziej atrakcyjnych cen, powinni byli skorzystać z oferty przygotowanej przez Benefię, ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking VII 2019
Lipiec już za nami. Gdzie w siódmym miesiącu tego roku mogliśmy znaleźć najtańsze ubezpieczenie samochodu? Odpowiedzi na to pytanie, jak co miesiąc, poszukiwała porównywarka ubezpieczeń Ubea. Pod lupę wzięto tysiące indywidualnych kalkulacji internautów. Ich analiza dowodzi, że ci, którzy chcieli oszczędzić, powinni byli skorzystać z oferty ...
-
Licznik elektromobilności VII 2024. Program Mój elektryk zawieszony
122 299 tys. osobowych samochodów BEV i PHEV jeżdziło po polskich drogach na koniec lipca 2024 roku - wynika z Licznika Elektromobilności, uruchomionego przez PZPM i PSPA. Jednak najważniejszą informacją jest zawieszenie od 1 września naboru w ramach programu "Mój elektryk". Czy obniży to popyt na samochody elektryczne? Z tego tekstu dowiesz się ...
-
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI DSG dla rodziny i biznesu
... ostania. Póki co jednak, kolejna wersja nadwoziowa Golfa VII do salonów nie trafiła. Sportsvan nigdy nie będzie modelem wolumenowym, ale ... się tego powiedzieć, ładne auto. … i wewnątrz Wewnątrz, to jak najbardziej konwencjonalny VW Golf VII generacji. Szczególnie w części dla kierowcy. Z tyłu jest już nieco inaczej. Tylna kanapa jest obszerniejsza ...
-
Świetnie skrojony Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline
... , że nakreślił nowy kierunek w rozwoju motoryzacji. Póki co, Volkswagen produkuje VII generację auta, która zadebiutowała w 2012 roku. Co łączy ją z pierwszym wcieleniem Golfa? ... trzyma się od lat. Patrząc z profilu, nie znajdziemy wielu różnic pomiędzy VII a I generacją. Natomiast jeśli postawimy oba auta obok siebie… … To zauważymy, że najnowszy ...
-
Volkswagen Golf GTI bliski ideału
... znaczek na błotniku, obraz Golfa GTI VII generacji wydaje się pełny. Golf GTI ma identyczne wymiary jak standardowy Golf VII generacji: 4255 mm długości, 1790 mm ... Giuliettę QV. I tylko z tymi autami mogę porównać GTI. Tydzień za kierownica Golfa GTI VII generacji dostarczył sporo wrażeń. Oczywiście, GTI to nie „eRka”, ale dzięki homogenizowanemu ...
-
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline
... o stylistycznej ewolucji. Tu jest prawdziwa rewolucja. Pomiędzy Golfem VI a VII jest stylistyczna przepaść. Owszem, zegary prawie identyczne, ale na tym podobieństwo się ... bez problemów znalazł właściwą pozycję za kierownicą. I choć to trudne do wyobrażenia, w VII jest jeszcze lepiej. I na koniec to, co w Variancie jest najważniejsze: bagażnik. ...
-
Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG Highline - superklasyk?
... , jak niektórzy z uporem maniaka twierdzą, zachowawczy. Wystarczy popatrzeć na przód VII generacji. Jest nowoczesny, zgodny z najnowszymi trendami stylistycznymi. Ale jednocześnie tradycyjny ... egzemplarz z 6-stopniową przekładnią manualną! Dzięki tej jednostce Golf VII jest też bardzo elastyczny. Wyprzedzanie nie sprawia najmniejszych problemów. ...
-
Volkswagen Golf 1,6 TDI CR DPF BlueMotion Technology Comfortline
... ” bez problemów znajdzie dobrą pozycję za kierownicą. I choć to trudne do wyobrażenia, w VII jest jeszcze lepiej. Oczywiście to moje subiektywne odczucia, ale podobne miało ... , ile według producenta auto powinno zużywać paliwa. Według mnie w trasie, Golf VII palił poniżej 4 litrów oleju napędowego, w mieście około 6, a średnio, 5,2 litra. Dane ...
-
Seat Leon 1.4 TSI Style
... arytmetyki Kompakt z Mortorell jest, poprzez płytę podłogową wymiarowany podobnie jak Golf VII generacji. Ma 4315 mm długości, 1455 mm wysokości i 1768 mm szerokości ... moje subiektywne wrażenia, ale jazdę Leonem wspominam nieco lepiej niż Golfem VII. Okiem przedsiębiorcy Leon, jest dostępny na rynku w 4 wersjach wyposażenia: Entry, Reference, Style i ...
-
Ile kosztuje ubezpieczenie „hybrydy” lub „elektryka”?
... KM / 100 kW) Wariant 2: nowy Volkswagen Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE z rocznika 2017 (204 KM / 150 kW) Wariant 3: nowy Volkswagen Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG z rocznika 2017 (110 ... 160 000 zł - 165 000 zł. Cena analizowanego auta z napędem spalinowym (Volkswagen Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG) to mniej więcej 82 000 zł. Konieczność ...
-
VW Caddy - nudny, ale zaradny
... w Poznaniu. Czy jest sens opisywać wygląd tego auta? Nie będę Was zanudzał. Powiem tylko, że przód z nowymi światłami a’la Golf VII wygląda naprawdę dobrze. Kolejnym akcentem, który moim zdaniem zasłużył na uwagę są felgi – stalowe, ale pokryte srebrną, antykorozyjną farbą. Wygląda ...
-
Volkswagen Golf Alltrack 1.8 TSI 4MOTION – zadowoli niejednego kierowcę
... kompaktowych. Jeździłem wszystkimi siedmioma generacjami – jedną nawet miałem (II-kę GTD) – a Golf VII 2.0 TDi był pierwszym samochodem prasowym, za kierownicą którego usiadłem. Po kilku latach ... , żeby auto wolno się starzało, żeby po wprowadzeniu kolejnej VIII generacji, właściciele VII nie wpadali w depresję, ale jak to mówią „no risk, no fun”. ...
-
SEAT Leon 1.8 TSI DSG FR - tak czy nie?
... w VAG. Z kilkoma modelami koncernu dzieli mechanikę i płytę podłogową. Na MQB powstaje Golf VII, Skoda Rapid, Octavia i Audi A3. Ale tworząc trzecią generacje Leona (zresztą, tak ... na wciśnięcie pedału gazu. Z kolei układ kierowniczy jest kopią tego z Golfa VII generacji – precyzyjny i bezpośredni. Tak jak masa pozostałych pojazdów ze stajni VW, Leon ...
-
Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI Highline pomiędzy kombi i vanem
... , co pojemne i, nie wstydźmy się tego powiedzieć, finezyjne auto. … i wewnątrz Wewnątrz, to do pewnego stopnia jak najbardziej konwencjonalny Volkswagen Golf VII generacji. Ale, tylko do pewnego stopnia, a w zasadzie do pewnego miejsca, czyli do słupka B. Dalej, zaczyna się nowe. Tylna kanapa jest ...
-
Ford Ka+ Active 1.2 85 KM - plusik za aktywność
... zdaniem optymalny wybór. Inna liga Mimo, że Fiesta i Ka+ reprezentują segment B, mają skrajnie różny charakter. Jak dowodzą testy, Fiesta mk VII to obecnie czołówka segmentu i auto, którego główną zaletą jest wszechstronność, bogactwo wyboru opcji i nowoczesne technologie. Tymczasem Ka+ to auto mniejsze ...
-
Skoda Octavia II Combi 1.8 TSI DSG Elegance
Dzień bez Skody, dzień stracony - brzmi słynne powiedzenie. Kto jak kto, ale Polacy uwielbiają czeską markę należącą do koncernu Volkswagena. Wystarczy zwrócić uwagę na ilość samochodów tej marki, która nas mija w ciągu dnia. Wszystko to potwierdzają świetne wyniki sprzedaży. Dlaczego nasz kraj tak bardzo przywiązał się do samochodów tego ...
-
Skoda Citigo 5d 1.0 MPI 60 KM Ambition
Skoda jest liderem polskiego rynku motoryzacyjnego. Mimo tego, gama modelowa czeskiego producenta wcale nie należała do największych. Teraz ma się to zmienić. Na naszych drogach pojawił się kompaktowy Rapid, który ma spore szanse na zdobycie wielu klientów. Nie tak dawno do salonów tej marki trafił również nowy przedstawiciel segmentu A – model ...
-
Skoda Rapid 1,2 TSI Elegance
Rapid to kolejny dowód na to, że czeska marka nie zamierza osiadać na laurach. Tym razem Skoda celuje w grupę mniej zamożnych klientów, którzy potrzebują praktycznego, tańszego od Octavii samochodu. Czy zupełnie nowy model ma szansę na sukces? Sprawdzamy to za pomocą wersji Elegance z benzynowym silnikiem 1,2 TSI pod maską. Karoseria Nowy kierunek ...
-
Volkswagen Sharan 2.0 TDI Highline
... sporej wysokości, nawet w ostrych łukach nie wychyla się niczym pijany marynarz. A pomimo prawie 5 metrów długości, w zakręty wpisuje się niczym Golf VII. Dobra amortyzacja sprawia, że Sharan, niczym krążownik liniowy majestatycznie przepływa nad koleinami. Do wnętrza broń Boże nie dochodzą odgłosy pracy ...
-
Skoda Rapid 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid wjechała dość głośno na nasz rynek. Od razu zaczęły się porównania do większej i droższej Octavii, które sklasyfikowały mniejszego z liftbacków jako jej "tańszą alternatywę". Mianem tym Rapid jest określany do dziś, czemu nie powinniśmy się dziwić - samochód oferuje podobne właściwości jezdne, niemal równie dużą ilość przestrzeni we ...
-
Seat Leon 1.8 TSI DSG FR dla młodych duchem i ciałem
... na długie rodzinne wyprawy. Naprawdę wygodne fotele i tylna kanapa, dużo miejsca na nogi i głowy nawet z tyłu (chyba więcej niż w Golfie VII generacji). Bagażnik ma przyzwoitą pojemność: 380 litrów i jest większy niż ten w konkurencyjnym Volkswagenie. Krótko mówiąc, wygodnie mamy my i… nasz bagaż ...
-
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI dla rodziny
... (1620 l przy złożonych fotelach) przy niskim progu załadunkowym (63 cm) jest bardzo praktyczną częścią samochodu. Zapytacie zapewne jak Golf Variant VII generacji jeździ. Niedużo gorzej niż hatchback. Dodatkowe centymetry tu i tam nie wpływają drastycznie na pogorszenie prowadzenia. Zwykły Golf jest dopracowanym ...
-
Skodę Octavię skonfigurujesz na "milion" sposobów
... się fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, które dobrze trzymają kierowcę podczas jazdy. Pozytywnie określę również system multimedialny z nawigacją, który pamiętam z Golfa VII. Niestety wymaga on sporej dopłaty (6800 zł), ale piosenki z CD, USB, DVD, BLUETOOTH lub JUKEBOXA (HDD) puścicie z dobrym basem (system ...
-
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Red Edition ze sportowym zacięciem
... . Rozstaw osi wynosi 2489 mm. … i we wnętrzu Wnętrze auta to także „special edition”. Niby wszystko znamy z każdej innej Fiesty Mk. VII, ale…. Ale szczegóły, czynią różnicę. To, co się dało, polakierowano na czarno. Sportową kierownicę obszyto skórą i przeszyto czerwoną nicią. Podobnie ...
-
Skoda Octavia combi 2.0 tdi 4x4 to dobry wybór
... się fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, które dobrze trzymają kierowcę podczas jazdy. Pozytywnie określę również system multimedialny z nawigacją, który pamiętam z Golfa VII. Niestety wymaga on sporej dopłaty (6800 zł), ale piosenki z CD, USB, DVD, BLUETOOTH lub JUKEBOXA (HDD) puścicie z dobrym basem (system ...
-
Skoda Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG Style Plus zdecydowanie za droga
Na polskim rynku Skoda nie może narzekać. To znaczy może, ale nie musi…. Od wielu lat ma bowiem w swojej gamie prawdziwe bestsellery w postaci Fabii i Octavii. Do grona najchętniej wybieranych samochodów w naszym kraju dołączył także Rapid, czyli kolejny model czeskiej marki. Czym są sobie zasłużył na miejsce w tym zaszczytnym gronie? Karoseria ...
-
BMW 118i dla spokojnych kierowców
... pojedyncza rurka, ale na pierwszy rzut oka wcale nie rzuca się to w oczy. Środek, choć nie zapewnia przestrzeni znanej z Golfa VII czy nawet Mazdy 3, urzeka prostotą, wykorzystanymi do jego wykończenia materiałami i wykonaniem. Muszę przyznać, że w BMW 1 bardzo szybko poczułem się jak ...
-
Skoda Octavia RS wyróżnia się na drodze
Na test Octavii RS z przyczyn niezależnych od nas musieliście czekać naprawdę sporo. W czasie gdy na rynek wpada wzmocniona 230-konna wersja, my skupimy się na słabszej, ale benzynowej wersji RS ze stadem jedynie 220 kucy. Oczywiście "jedynie" napisane jest w humorystycznym akcencie, ponieważ to niemała liczba, jak na nadal spokojnego, obszernego ...
-
Skoda Rapid 1.6 TDI Elegance - auto na „piątkę”
Czesi znaleźli sposób na rynek motoryzacyjny. Tworzą nisze produktowe, a potem… je zapełniają. Tak wypromowali Octavię, która jest większa od przeciętnego kompaktu i nieznacznie mniejsza od aut segmentu D. Tak stało się też z Rapidem. Ale tu pojawia się problem. Rapid na pewno nie jest „pomiędzy” segmentami B i C. Zgadza się, jest większy od Fabii ...
-
Skoda Octavia 1.4 TSI Ambition to rozsądny wybór
O zakupie auta często decydują nasze emocje. Jeszcze częściej robią to za nas... portfele. Najlepiej jednak, gdy decyzja jest podjęta za pośrednictwem zdrowego rozsądku. Polacy posługują się głównie tym ostatnim, co idealnie pokazuje pierwsze miejsce Skody Octavii w rankingach sprzedaży. I nie ma tu mowy o przypadku. Karoseria Wiem, design ...