Mitsubishi Eclipse Cross - premiera w Polsce
2017-07-24 11:16
Przeczytaj także: Zafira i Mokka X, czyli nowości u Opla
Projektanci zdecydowali się na odważny design. Pas przedni tworzą zadziornie spoglądające reflektory podzielone chromowanym grillem. Niżej znajduje się masywny zderzak, który dodatkowo zdobi połyskująca czerń. Profile auta zdobią natomiast liczne przetłoczenia. Z kolei tylna część karoserii to pionowe lampy, które łączy listwa świetlna biegnąca przez wyraźnie pochyloną szybę. Nie zabrakło także dodatkowych osłon chroniących dolne krawędzie.Wnętrze jest bardzo stonowane. Projekt kokpitu ma prostą i czytelną formę. Materiały, z których został wykonany są mieszane (i twarde, i miękkie), ale starannie spasowane. Na szczycie konsoli centralnej znajduje się nowy, dotykowy ekran multimedialny. Pod nim zagospodarowano miejsce na dwie dysze nawiewu i ergonomiczny panel automatycznej klimatyzacji. Zegary mają analogowe tarcze i można je uznać za wzór czytelności. Kierownica jest natomiast taka sama, jak w ASX-ie, dlatego nie kryje żadnych tajemnic. Warte uwagi są również przednie fotele - nieźle wyprofilowane i dość spore. Z kolei w drugim rzędzie najwygodniej będzie dwóm osobom średniego wzrostu. Kanapa zasługuje na spore plusy ze względu na regulowanie położenia siedziska i kąta nachylenia oparcia. Gwoli ścisłości dodam, że pojemność bagażnika wynosi od 341 do 448 litrów.
fot. Mitsubishi
Mitsubishi Eclipse Cross - bok
Profile auta zdobią liczne przetłoczenia.
fot. Mitsubishi
Mitsubishi Eclipse Cross - przód
Pas przedni tworzą zadziornie spoglądające reflektory podzielone chromowanym grillem.
fot. Mitsubishi
Mitsubishi Eclipse Cross - z przodu i boku
Cennik nie został jeszcze ujawniony.
Jeśli chodzi o warianty silnikowe, to oferta obejmuje zarówno benzyniaka, jak i diesla. Pierwszy z nich to 1.5 Turbo generujący 163 KM i 250 Nm momentu obrotowego. Współpracuje z nim 6-biegowa przekładnia manualna (napęd na przód) lub bezstopniowy automat (4WD). Drugą propozycją jest 2.2 DiD dysponujący mocą 150 KM i momentem obrotowym na poziomie 400 Nm. Ta konstrukcja współpracuje seryjnie z 8-biegową przekładnią automatyczną, która przekazuje cały potencjał na obie osie.
fot. Mitsubishi
Mitsubishi Eclipse Cross - z tyłu i boku
Tylna część karoserii to pionowe lampy, które łączy listwa świetlna biegnąca przez wyraźnie pochyloną szybę.
fot. Mitsubishi
Mitsubishi Eclipse Cross - wnętrze
Zegary mają analogowe tarcze i można je uznać za wzór czytelności. Kierownica jest natomiast taka sama, jak w ASX-ie, dlatego nie kryje żadnych tajemnic.
fot. Mitsubishi
Mitsubishi Eclipse Cross - deska rozdzielcza
Na szczycie konsoli centralnej znajduje się nowy, dotykowy ekran multimedialny.
Wydaje się, że największym zainteresowaniem będzie się cieszyć wersja benzynowa z 6-biegowym manualem i napędem na przednią oś. Póki co cennik nie został jeszcze ujawniony. Auto trafi do salonów w grudniu tego roku.
fot. Mitsubishi
Mitsubishi Eclipse Cross - przód, fot.2
Pod grillem znajduje się masywny zderzak, który dodatkowo zdobi połyskująca czerń.

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)