-
Branża TSL 2013-2014
... 2 tony.” – SKAT Transport. CO CZEKA BRANŻĘ TSL W 2014 ROKU: Narastająca konkurencja – w dalszym ciągu nasilać ... 2014 roku będzie ulegał skróceniu. Coraz lepsza infrastruktura dróg krajowych oraz umiejętne zarządzaniem łańcuchami dostaw przełożą na skrócenie terminów dostarczania ładunków. Wsparcie klientów w zakresie optymalizacji kosztów – branża TSL ...
-
Elektromobilność: nowe obowiązki dla państw UE
... ), które zastąpi Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/94/UE z dnia 22 października 2014 r. w sprawie rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych. Prace nad AFIR, będącym częścią pakietu ... że regularnie pojawiają się zmiany, które mocno wpływają na branżę TSL. Podsumowując, jeśli przewóz towarów i transport międzynarodowy ma być dalej naszą ...
-
Kabotaż nie dla polskich przewoźników?
... że Polacy, pracujący w branży transportowej, stanowią 11,2 proc. wszystkich zatrudnionych w TSL w krajach Wspólnoty. Francuzi pokrywają 13,3 proc. rynku pracowniczego, a Niemcy 8,8 proc. ... w 2018 roku to 42 523 milionów, czyli 1,63 proc. wszystkich transportów międzynarodowych. W 2014 roku było to 1,8 proc., jednak mimo lekkiej tendencji spadkowej ...
-
Kierowcy zawodowi w deficycie. Co dalej?
... , kto będzie jeździł ciężarówkami za 10 lat? Czarna dziura W branży TSL Polska uchodzi za jednego z europejskich potentatów. W 2016 roku polscy przewoźnicy odpowiadali ... wydano 46 178 świadectw, z czego 35 115 pracownikom z Ukrainy. Zaś pięć lat wcześniej - w 2014 roku GITD wydało zaledwie 6 809 dokumentów - analizuje ekspert OCRK. - Polska jest ...
-
Pakiet mobilności a przewozy busem. Duże zmiany w przepisach
Dyskusja na temat tzw. pakietu mobilności w branży TSL nie cichnie od kilku miesięcy. Przegłosowane w lipcu przepisy dotykają między innymi norm socjalnych, tachografów, czy wynagrodzeń kierowców. Szczególna rewolucja nastąpi w ...