-
Nissan NP300 Navara: czy podbije rynek pick-upów?
NP300 to dwunasty pick-up konstrukcji Nissana i trzecia generacja prawdziwego rynkowego hitu, jakim niewątpliwie jest Navara. Auto, jak twierdzi Antoine Barthes, nowy szef Nissan Sales Central & Eastern Europe, gwarantuje komfort nieznany dotąd w autach tego typu. Jest delikatne, kiedy trzeba i bezkompromisowo twarde - kiedy musi. Z NP300 japońska ...
-
Polscy kierowcy największymi entuzjastami samochodów w Europie
Kupno samochodu? Oczywiście. To odpowiedź, którą - jak wynika z raportu L’Observatoire Cetelem - można usłyszeć z ust wielu Polaków. Z naszych deklaracji wynika, że z powodzeniem możemy predestynować do miana największych entuzjastów motoryzacji na Starym Kontynencie. Nie dość, że interesujemy się kupnem najnowszych modeli, to jeszcze nie bardzo ...
Tematy: kupno samochodu, zachowania konsumentów -
Średnia szkoda z OC to już 7000 zł
Rosną wypłaty z OC dla kierowców. Co za tym stoi? Okazuje się, że przyczyny są dwie. Po pierwsze jest to efekt większej ilości szkód komunikacyjnych, po drugie - wzrostu wartości pojedynczej szkody, która przeciętnie sięga już 7000 złotych. Oprócz liczby szkód rośnie też ich średnia wartość Wydawać by się mogło, że znalezienie statystyk ...
-
Motoryzacja niezmiennie za kółkiem polskiego eksportu
Jakie są polskie hity eksportowe? Z przygotowanego przez Bank Zachodni WBK i Exact Systems zestawienia wynika, że polski eksport stoi produktami motoryzacyjnymi, które na 1 pozycji utrzymują się już od dekady. W pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się aż 3 towary z tej kategorii: części i akcesoria do samochodów, samochody osobowe oraz ...
-
Marki samochodowe nie mogą liczyć na lojalność klienta?
Przed nami wyniki najnowszego raportu L’Observatoire Cetelem BNP Paribas Personal Finance „Lojalność – uwaga, produkt delikatny!”. Opracowanie dowodzi, że polscy kierowcy to grupa, która deklaruje silne przywiązanie do marek samochodowych - aż 83 proc. z nas utrzymuje, że jest wierna jednemu logo. Tyle teorii. W praktyce okazuje się bowiem, że ...
-
Rynek motoryzacyjny potrzebuje transparentności, nie asymetrii informacji
Rodzima motoryzacja stoi o krok od podjęcia kluczowych dla jej rozwoju decyzji. Z jednej strony jest szóstym największym rynkiem Starego Kontynentu, o dużej chłonności i pokaźnym potencjale. Z drugiej - jednym z najbardziej zacofanych pod względem parku maszynowego. Potrzeba nam przede wszystkim większej transparentności i podjęcia kroków, które ...
-
Stary, dobry Volkswagen, czyli polskie drogi pełne leciwych samochodów
Eksperci multiporównywarki rankomat.pl prezentują najświeższą porcję danych na temat przeciętnego wieku poruszających się po polskich drogach samochodów. Po raz kolejny okazuje się, że stare samochody górą - w garażu statystycznego Kowalskiego najczęściej stoi kilkunastoletnie auto znanej niemieckiej marki. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak ...
1 2