-
Internetowy Samochód Roku 2014
... preferencjom klientów przeglądających oferty sprzedaży Golfa, Passata, Audi A4 lub A6, to wciąż średnio połowa z nich wybiera opcję „olej napędowy”. Popularność aut „na gaz” trzyma się na stabilnym poziomie, w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła o kilka procent i teraz „LPG” wybiera 22 proc. poszukujących ...
-
Sprzedaż opon: opony zimowe z dużym spadkiem
... . To nadal najchętniej kupowane opony w Polsce. Wśród najpopularniejszych marek budżetowych nieustannie królują: należąca do koncernu Goodyear Dębica, oraz działający w strukturach Bridgestone’a Dayton. Segment średni w roku 2014, podobnie jak w latach poprzednich, stracił popularność na rzecz opon klasy premium. W tej grupie ogumienia Polacy ...
-
Przybędzie 650 tys. motocykli
... (głównie samochodowe) na kwotę przekraczającą 4,1 mld zł. Statystyki KNF pokazują, że popularność tego typu finansowania z roku na rok spada. Obecnie w ogólnej wartości ... Yamaha – podaje Instytut Samar. W I kwartale zarejestrowanych zostało prawie 1,9 tys. właśnie tych trzech marek. Oferowane przez nich motocykle kosztują od 3 do blisko 18 tys. zł. ...
-
Najpopularniejsze samochody cabrio. BMW bez konkurencji?
... Cabrio Poland. Liderem w rankingu najpopularniejszych kabrioletów jest BMW Seria 3. Popularność “Trójki” jest ogromna - również w innych wersjach nadwozia. W III kwartale ... te same trzy kolejne miejsca - zarówno w rankingu najczęściej wystawianych jak i wyszukiwanych marek - zajmują Mercedes-Benz, Opel i Renault. Jak wygląda ranking ułożony przez ...
-
Najpopularniejsze samochody używane III kw. 2016. Niemcy rządzą
... modele - Skoda Octavia oraz Ford Focus. Niewiele zmieniło się od zeszłorocznego rankingu marek - nadal na podium Volkswagen, Audi oraz BMW. Wyjątkiem jest amerykańska marka ... oraz kombi, każdy z typów stanowi około 23% w całej kategorii. Ciekawym trendem jest popularność SUVów - w trzecim kwartale 2016 pojawiło się o połowę więcej zapytań niż w ...
-
Ubezpieczenie samochodu: jak to robią Polacy?
... samochody to te wyprodukowane w latach 2000–2003. Niska popularność ubezpieczeń dodatkowych Dodatkowe ubezpieczenia AC i NNW nie cieszą ... Peugeoty (po 5%). Zwraca uwagę brak aut japońskich producentów wśród najpopularniejszych wg uczestników badania marek. Najczęściej polisa w PZU 72% badanych poszukiwało kontynuacji posiadanego ubezpieczenia. W ...
-
Internetowy Samochód Roku 2016
... na podium BMW Serii 3, dzięki liczbie 15,2 mln wyszukań, po raz pierwszy znalazło się na podium rankingu Internetowy Samochód Roku". Popularność tego modelu znacznie wzrosła, w ubiegłym roku znajdował się on na szóstej pozycji. Najczęściej wystawiane egzemplarze BMW Serii 3 w 2016 r. to modele ...
-
Jeśli samochody pokontraktowe, to niemieckie i francuskie
... polskich rankingach sprzedaży. Pewnym zaskoczeniem może być tak dynamicznie rosnąca popularność francuskich aut. Jeszcze do niedawna krążyły na ich temat negatywne opinie, ... Dyrektor Zarządzający Master1.pl Bezkonkurencyjny Opel Zdecydowanym liderem pośród niemieckich marek okazał się Opel odpowiedzialny za 56 proc. sprzedaży wszystkich aut ...
-
Hybrydy tak, elektryki niekoniecznie. Co przeszkadza w rozwoju elektromobilności?
... . Widać to szczególnie w segmencie samochodów w pełni elektrycznych, których popularność pozostaje niewielka. Nie bez znaczenia jest także rosnąca oferta ... niż nowych. Autorzy raportu podkreślają także coraz większą dostępność chińskich marek motoryzacyjnych oferujących nowoczesne pojazdy w konkurencyjnych cenach. Może się to przyczynić do ...
1 2