-
Polski transport. 15 lat w UE i pytania o przyszłość
... polska branża TSL stała się drugim, co do wysokości wytwarzanego PKB, sektorem gospodarki narodowej. Bezgranicznie Według raportu GUS o polskim transporcie w ... W 2008 i 2009 roku, gdy odczuwalny był globalny kryzys, oraz w 2011 i 2012 roku – kryzys zadłużenia w strefie euro. W obu tych przypadkach, pomimo trudnej sytuacji i spowolnienia gospodarczego ...
-
Korki w Polsce 2013
... . miesięcznego wynagrodzenia w 2013 r., ale też i znacząco spadła z poziomu 77 proc. w 2012 r. i 72 proc. w 2011 r. Tak jak to miało miejsce przy poprzednich dwóch ... 2,945 mld zł, co stanowiło 0,18 proc. PKB Polski w 2013 r., podczas gdy w latach 2012-2011 koszt ten wynosił 0,19 proc. PKB. Największe straty dla gospodarki z powodu korków notujemy w ...
-
Śmiertelne wypadki drogowe kosztują nie tylko życie
... -jako przyczyna wypadków - zwiększa się wina osób kierujących pojazdami. W 2012 roku 81,5% osób kierujących pojazdami ponosiło winę za spowodowanie zdarzenia ... )! Co stanowiło całkiem pokaźną część budżetu Polski, bo 2,7% polskiego PKB (koszty wypadków – 2,1% PKB). Dlatego w interesie nas wszystkich leży zmniejszenie kosztów wypadków samochodowych ...
-
Ile kosztuje ubezpieczyciela przeciętny wypadek drogowy?
... może być np. nieprzychylna pogoda powodująca dużą liczbę małych stłuczek. Wyniki opierające się na danych GUS-u wskazują, że po rekordach z 2012 roku i 2013 roku, odnotowano spadek średniej wartości szkody (patrz informacje dla lat 2014 - 2015). W 2015 r. przeciętna wartość szkody likwidowanej przy ...