-
Najcenniejsze marki świata 2014 - motoryzacja
... wynika z dziewiątej już, dorocznej edycji rankingu BrandZ Top 100 opracowywanego przez Millward Brown Optimor. Czołówka liderów tej branży nie uległa zatem zmianie od ... najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest to jedyny ranking ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... za rok 2016. Wyniki rankingu zostały podane do wiadomości przez firmy WPP i Millward Brown. Wartość Toyoty wzrosła o 2% do 29,5 mld USD, co jest zasługą jej ... marek świata „BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands”, prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - motoryzacja
... się takie same – skomentował Peter Walshe, Global BrandZ Director w firmie Millward Brown. – Nasza analiza wykazała, że te marki motoryzacyjne, które silnie się wyróżniają ... BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje ...
-
Polacy już gotowi na silnik hybrydowy i elektryczny?
... na 10 polskich kierowców uważa, że napęd alternatywny to jedna z najbardziej pożądanych cech samochodu przyszłości - wynika ze zrealizowanego przez Millward Brown dla Exact Systems S.A. badania „AUTOwybory Polaków”. Jednocześnie niemal 80% przedstawicieli automotive jest przekonanych, że najbliższe pięć lat nie przyniesie żadnej ...
-
Nowe samochody nie dla Polaków?
... garażach Polaków? Najczęściej używane. Z badania "AUTOwybory Polaków" - projektu opracowanego przez instytut Millward Brown na zlecenie Exact Systems S.A. - wynika, że 77% czterech kółek ... i opracowane na zlecenie Exact Systems S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane na próbie osób potrafiących odpowiedzieć na ...
-
Naprawa samochodu. Zobacz, co psuje się najczęściej?
... hurtowniach oraz w Internecie. Metodologia badania: Wyniki badania „AUTOwybory Polaków” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Exact Systems S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane na próbie osób potrafiących odpowiedzieć na pytania dotyczące zakupu, napraw i awarii posiadanego samochodu (N=600) dobranej ...
-
BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla
... autonomicznych aut podłączonych do Internetu” – skomentował Peter Walshe, zajmujący w Kantar Millward Brown stanowisko Global BrandZ Strategy Director. „Presja finansowa na osiąganie ... ™ Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Kantar Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, ...
-
Wymiana opon z zimowych na letnie - dłużej nie zwlekaj
... deklaruje, że regularnie wymienia opony wraz z nadejściem sezonu letniego lub zimowego – wynika z badań TNS Polska przeprowadzonych dla Michelin Polska oraz Millward Brown na zlecenie Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego. Przy wymianie opon należy zwrócić uwagę przede wszystkim na ich aktualny stan po kilkumiesięcznym ...
-
Niemotoryzacyjne marki samochodów bez szans na sukces?
... od lipca do września 2016 roku. Wyniki badania „AUTOwybory Polaków” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Exact Systems S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane na próbie osób potrafiących odpowiedzieć na pytania dotyczące zakupu, napraw i awarii posiadanego samochodu (N=600) dobranej z ogólnopolskiej ...