-
Internetowy Samochód Roku 2013
... 2013) na pewno umacniają aktualny wizerunek marki VW w oczach konsumentów. Informacje o badaniu Ranking tworzyli przez cały rok 2013 użytkownicy serwisu otoMoto.pl. Za każdym razem, gdy korzystali z wyszukiwarki na stronie – oddawali głosy. Tak powstały statystyki odnośnie popytu na rynku motoryzacyjnym w Polsce ...
-
Samochody ekologiczne mają przyszłość w Polsce?
... 2013 roku klientów znajdzie około 2000 pojazdów hybrydowych. Czy to w ogóle możliwe? Jakie są perspektywy aut ekologicznych w Polsce i czy świat futurystyczny w najbliższym ... kropla w morzu potrzeb. Kwestia infrastruktury, czyli czegoś czego praktycznie brak w Polsce, nie stanowi tutaj jedynego wytłumaczenia wciąż za niskiej aktywności marketingowej ...
-
Sprzedaż opon wreszcie w górę
... internet. Grupa OPONEO na wszystkich swoich rynkach sprzedała 22% więcej opon niż w roku 2013. Na polskim, głównym rynku zbytu dla firmy, ilość sprzedanych opon wzrosła o 15%. To dobry wynik biorąc pod uwagę niekorzystne dla branży warunki pogodowe. Wciąż najbardziej popularne w Polsce ...
-
Sprzedaż opon: opony zimowe z dużym spadkiem
... 13%. W 2014 roku sprzedaż nowych opon w Polsce wyniosła 9,5 mln sztuk, co oznacza dwuprocentowy spadek w stosunku do 2013 roku. Jednocześnie – jak wynika z danych PZPO – ... więc możliwość zakupu opon przez internet wraz z usługą ich montażu w serwisie. W 2015 roku należy spodziewać się wzrostu zakupów opon przez internet, a także większy popyt na ...
-
Kierowcy a oznaczenia opon
... w 20 krajach (Unia Europejska, Rosja, Ukraina, Środkowy Wschód), także w Polsce (www.rezulteo-opony.pl). W listopadzie 2012 roku, etykietowanie opon stało się ... Włoszech, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii . Wyniki ostatniego badania z roku 2013 pozostawiają mieszane odczucia: wykazują bowiem wzrost rozpoznawalności systemu etykietowania, ale i ...
-
Branża motoryzacyjna: pomoże Facebook?
... częściej niż kiedykolwiek w historii. - Analizy McCann Worldgroup pokazują, że także w Polsce social media zaczynają odgrywać coraz większą rolę na rynku motoryzacyjnym. Facebook ... kliknięć wzrosła od października 2012 roku do kwietnia 2013 ponad dwukrotnie - z 16% do 39%. Równocześnie sam internet odgrywa coraz ważniejszą rolę w procesie kupna auta ...
-
Gdzie po najtańsze OC w 2017 roku?
... również pamiętać, że jeszcze niedawno stawki OC w Polsce były jednymi z najniższych w Unii Europejskiej. W 2013 r. mniej za obowiązkowe ubezpieczenie auta płacili tylko Bułgarzy ... faworyzują klientów, którzy składkę opłacają w całości, najlepiej kartą i przez internet. Rozbicie opłaty na dwie raty to podwyżka o około 15%, a kolejne raty – ...