-
Ile możemy stracić na pakiecie mobilności?
... pracowników to obecnie, obok pakietu mobilności, największa bolączka branży. Profesor Peter Klaus, autor opracowania, wyliczył, że zapotrzebowanie na kierowców wśród krajów, w ... , spowoduje utratę wielu kontraktów, a także wzrost kosztów prowadzenia działalności. Małe firmy zlokalizowane na peryferiach Europy po prostu upadną lub wielkim kosztem ...
-
Nowy Opel Adam Rocks
... ROCKS. „Klienci będą zachwyceni połączeniem możliwości jazdy z otwartym dachem, najnowocześniejszych systemów łączności oraz nowego i dynamicznego silnika” – mówi Peter Christian Küspert, członek zarządu firmy Opel odpowiedzialny za sprzedaż. „ROCKS, podobnie jak pozostałe wersje ADAMa, ma ogromny potencjał w zakresie personalizacji, co oznacza, że ...
-
BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla
... własności oraz nadejście bardziej autonomicznych aut podłączonych do Internetu” – skomentował Peter Walshe, zajmujący w Kantar Millward Brown stanowisko Global BrandZ Strategy Director ... ponieważ intensywne inwestycje w tym zakresie prowadzą firmy takie jak Alphabet, Apple i Samsung. Alphabet zmienił nazwę swojej firmy aut autonomicznych na Waymo i ...
-
Czas na autonomiczne samochody dostawcze?
... konkurowanie z naszymi klientami. Kierowcy zawsze będą częścią tego równania – twierdzi Peter Vaughan Schmidt, szef strategii w Daimler Trucks. Z kolei Martin Daum ... departamentu transportu w ZMPD. SI na drogach publicznych Tymczasem władze amerykańsko-chińskiej firmy TuSimple, uznawanej za lidera w obszarze autonomicznych pojazdów użytkowych, zdają ...
-
Volvo Concept You
... auta odwołuje się do klasycznego wyglądu Volvo — wyjaśnia Peter Horbury, wiceprezes ds. wzornictwa w Volvo Car Corporation. Kilka aspektów nowej strategii Concept You uosabia kilka aspektów nowej, zorientowanej na klienta strategii „projektowania z myślą o kierowcy” firmy Volvo Car Corporation: To duży, luksusowy sedan o nowoczesnej ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... Top 100 za rok 2016. Wyniki rankingu zostały podane do wiadomości przez firmy WPP i Millward Brown. Wartość Toyoty wzrosła o 2% do 29,5 mld USD, co ... szkodliwych substancji to tylko jeden z problemów, z którymi branża musi sobie radzić – skomentował wyniki Peter Walshe dyrektor globalny ds. rankingu BrandZ w firmie Millward Brown. – Grupy kapitałowe ...