-
Kia Venga 1,4 DOHC
... nie ustępują europejskim odpowiednikom. Inna sprawa, że w przypadku Kii Vengi koreańskiej myśli stylistycznej i technicznej jest tyle co w… plakietce z logo. Kia pełną garścią czerpie od swojego większego brata, Hyundaia. To widać, słychać i czuć. Venga to nic innego, jak Hyundai iX20. Powstała w europejskim centrum stylistycznym ...
-
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 6AT AWD Premium
... na polskim rynku. … i we wnętrzu To, że centrum stylistyczne Hyundaia jest w Europie, konkretnie w Russelsheim, najlepiej widać we wnętrzu auta. Kokpit, rozmieszczenie zegarów i przełączników, jakość wykonania czy wreszcie materiały, z których owo wnętrze poskładano stoi na europejskim poziomie. Szczególnie ciekawie prezentuje się panel środkowy ...
-
Transport drogowy: jak przygotować się na pakiet mobilności?
... Czekamy jeszcze na pierwsze czytanie w Radzie UE i drugie czytanie w Parlamencie Europejskim. Eksperci OCRK i Inelo twierdzą jednak, że jeśli nic niespodziewanego nie wydarzy ... Uwaga, w tym przypadku konieczne jest udokumentowanie powrotu. Obowiązkowy powrót kierowcy do centrum operacyjnego firmy w kraju siedziby (baza) lub miejsca zamieszkania ...
-
Hyundai i40 Wagon 1.7 CRDi HIGH
... uroda. Auta z Korei miały zazwyczaj kontrowersyjną stylistykę. Jako pierwszy zerwał z nią model i30. Ale i40 to był prawdziwy szok. Wystylizowany w europejskim centrum stylistycznym w Russelsheim, robił piorunujące wrażenie. Karoseria Zaprojektowany według nowej filozofii designerskiej koncernu, „fluidic sculptutre”, zwraca uwagę odważnymi liniami ...
-
Hyundai i40 2.0 GDI Premium z charakterem
... się Sonatę. I jak każdy nowy model tej marki, stał się milowym krokiem Koreańczyków stronę Europy, a właściwie europeizacji aut. Samochód powstał w europejskim centrum rozwoju Hyundaia w Russelsheim. Zasadniczo, dla europejskiego klienta. I sprostał wymaganiom zblazowanych nieco mieszkańców Starego Kontynentu. A to jest spory sukces. Japończycy, na ...
-
Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI. Dobry wybór
... w 2008 roku. Auto zastąpiło starzejącego się i średnio popularnego Getza. Kolejny miejski Hyundai z ponad 4 centymetry większym rozstawem osi (stworzony dla Europy i w europejskim centrum stylistycznym w Russelsheim Am Main) debiutował w 2014 roku. I stał się bazą dla wersji Coupe i Active. Dziś na redakcyjnej „tapecie" ta druga ...
-
Nowe Mitsubishi Outlander PHEV - jakie wrażenia po premierze?
... najnowsza generacja w europejskim wydaniu została właśnie zaprezentowana. Czy warto było czekać? Nie ma co do tego ... Przed nimi zagościła kierownica uzupełniona fizycznymi przyciskami - znacznie lepszymi od tych dotykowych. Rolę centrum dowodzenia pełni ekran dotykowy ekran multimedialny (również 12,3 cala) wystający poza obrys podszybia. Został ...
-
Wypadek autokaru: kiedy przysługuje nam odszkodowanie?
... miało miejsce w kraju europejskim, który należy do Systemu, mamy możliwość przeprowadzenia postępowania w Polsce, co pozwala nam zaoszczędzić czas i pieniądze, bez potrzeby dokonywania niezbędnych tłumaczeń i konieczności prowadzenia sprawy w zagranicznym systemie prawnym – wyjaśnia Katarzyna Parol-Czajkowska z Centrum Odszkodowań DRB. Warto ...
-
Volvo XC40 T3. SUV o spokojnym usposobieniu
... 2017 roku. To już cztery lata rynkowych doświadczeń. Zostało ciepło przyjęte na europejskim rynku - Polska nie jest tu wyjątkiem. Samochód czerpie garściami z nurtu stylistycznego, ... , że tutaj go nie zastosowano na tyle, by zwyczajnie przeszkadzał. Rolę centrum dowodzenia pełni dotykowy ekran multimedialny, który stosuje się także w innych modelach ...
-
Ile możemy stracić na pakiecie mobilności?
... posłom w Brukseli najwyraźniej zabrakło – wyjaśnia Kamil Wolański, ekspert Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców, OCRK. Polski kierowca okrąża Ziemię dwa razy Jak wynika ... na granicach, problem z niedoborem kierowców. To same straty, a jednak nikt w Parlamencie Europejskim nie zadbał o to, by odpowiednio zbadać skutki takich zmian i zapytać ...
-
Utytułowany Peugeot 308 1.6 e-HDi Allure
... wzroku od drogi) i dotykowy panel multimedialny, który pełni rolę prawdziwego centrum dowodzenia. Projektantom udało się ograniczyć ilość przycisków do ... jest sfera zahaczająca o segment D. Peugeot, jako jeden z najpoważniejszych graczy na europejskim rynku, posiada spory wachlarz finansowy. Dla osób zainteresowanych kredytem przygotowano kilka opcji ...
-
SEAT Leon 1.4 EcoTSI DSG XCELLENCE
... mniej "plastikowo" wyglądające klamki. Na konsoli centralnej znajdziemy multimedialne centrum dowodzenia - porządny dotykowy ekran, który nie został pozbawiony funkcjonalnego pokrętła. ... niż Volkswagen Golf, który ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku europejskim. Za Leona w bazowej konfiguracji (1.2 TSI 85 KM, 5-biegowy manual, wyposażenie ...
-
Bez pracowników branża motoryzacyjna wyhamuje
... ta niepewność nie zostanie szybko rozwiązana, a perturbacje na kluczowym rynku europejskim nie mogą zostać zlekceważone w procesie planowania zatrudnienia. Nie ... projektów swoich klientów, cały czas rozszerza zakres prac badawczo-rozwojowych w Centrum Technicznym w Krakowie. – Od początku 2016 roku zatrudnienie w naszym oddziale w Krakowie ...
-
Kabotaż, czyli prawdziwy powód powstania pakietu mobilności?
... sama Unia miała zapewniać – komentuje Łukasz Włoch z Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK). Demokratyczna republika kabotażu Według najnowszych danych ... nastroje przedsiębiorców słusznie wskazują na obawy związane z sytuacją w Parlamencie Europejskim. Coraz więcej zapytanych właścicieli firm transportowych (58 proc) ocenia przyszłość ...
-
Europejski Urząd ds. Pracy a kierowcy
... powrócą do prac w komisjach parlamentarnych.– mówi Łukasz Włoch, ekspert główny Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK). – Należy zwrócić uwagę, że do chwili ... zostaną uporządkowane i wytyczone zasady rozliczania płacy minimalnej obowiązujące na całym rynku europejskim. To nie kwestia czy będą, ale jak będą one naliczane, chociażby, ...
-
Po co powstaną huby przeładunkowe? Pakiet mobilności i jego konsekwencje
... przed wyzwaniami, jakie stawia im zarówno sytuacja ekonomiczna wywołana koronawirusem, jak zmiany w europejskim prawie drogowym. Pakiet mobilności, którego zapisy o delegowaniu obowiązują od 20 ... , która wchodzi za 18 miesięcy to m.in. Powrót każdego pojazdu do centrum operacyjnego firmy w kraju siedziby raz na co najmniej osiem tygodni. Ograniczenie ...
-
Omoda i Jaecoo debiutują w Polsce
... Samochody obu marek spotkamy w różnych zakątkach Polski u dealerów: Auto-Boss, Auto Centrum Lis, Auto Forum, , City Car, Dynamica, Drywa Cars, EverCar, Grupa Bemo ... spodziewać się sporych możliwości personalizacji. Podobnie jak karoseria, wnętrze powinno sprostać europejskim oczekiwaniom i gustom. Nie ma tu za grosz kontrowersji czy niesnasek ...
-
Uwaga na kolejne fotoradary i odcinkowe pomiary prędkości
... fotoradarów w naszym kraju będzie się systematycznie powiększać, aby dorównać europejskim standardom. Według danych z systemu Yanosik, aktualnie w Polsce działa 570 fotoradarów. ... Nowym Targu, Białogardzie, Nekli, Jaworniku i Węglewie. Co oznacza w praktyce przywrócenie fotoradaru? Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) wymienia ...
-
Licznik Elektromobilności: czy na polskim rynku ciężarówek elektrycznych w 2025 r. dojdzie do przełomu?
... nas, w Holandii 7 raz więcej a w Niemczech aż 35 razy więcej. Jeżeli w przyszłości chcemy utrzymać wiodącą pozycję w europejskim sektorze transportu ciężkiego, musimy zacząć nadrabiać ten dystans. Sytuację mogą poprawić trzy nowe ... czy warunkami przetargów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad – mówi Jan Wiśniewski, dyrektor Centrum ...