-
Dopłaty do samochodów elektrycznych nic nie zmienią?
... będzie przyznawane wyłącznie kilku najmniejszym i najtańszym modelom. Wykluczone z niego zostaną najpopularniejsze samochody zeroemisyjne, kupowane ze wsparciem w innych krajach europejskich. Według największej organizacji branżowej w kraju, gdy rozporządzenie wejdzie w życie, a dysponowanie środków z FNT ostatecznie się rozpocznie, nie należy ...
-
PZWLP: CFM w III kw. 2019 r.
... floty, zasługuje na uwagę. Rynek polski nie jest jednak pod tym względem odosobniony, podobne zjawiska zachodzą bowiem także w wielu innych krajach europejskich. Zastępowanie samochodów z napędami wysokoprężnymi bardziej ekologicznymi jednostkami benzynowymi oraz przede wszystkim rosnący odsetek aut niskoemisyjnych to trend, który utrzymuje się ...
-
Carsmile: podwyżki cen samochodów nieuniknione, dlaczego?
... wzięli pod uwagę analitycy Carsmile prognozując przyszłoroczne podwyżki cen samochodów, są nadchodzące ograniczenia w rejestracji pojazdów z silnikami spalinowymi w poszczególnych krajach europejskich. Według opracowania przygotowanego przez PSPA, pierwszym krajem w Europie, który już za 5 lat zakaże rejestracji aut z silnikami spalinowymi będzie ...
-
Wynajem długoterminowy i Rent a Car: czy 2020 rok to tylko straty?
... dla środowiska naturalnego. Nasza branża i organizacja wielokrotnie już apelowała o uregulowanie w Polsce, podobnie jak ma to miejsce w wielu krajach europejskich, importu używanych samochodów, ograniczając sprowadzanie pojazdów starych, wyeksploatowanych, niebezpiecznych i nieekologicznych. Liczymy, że na popularności wśród Polaków będzie ...
-
Czy polskie autostrady są warte swojej ceny?
... 7,5 tony. Darmowe autostrady znajdują się także w Finlandii, Belgii, Danii, Szwecji czy Holandii. W Polsce brakuje systemu winiet, który jest stosowany w wielu krajach europejskich, takich jak Austria, Szwajcaria, Słowacja czy Czechy. Taki system opłat jest wygodny dla kierowców, ponieważ pozwala na zakup jednej winiety ...
-
Licznik Elektromobilności: ponad 100 tys. osobowych BEV i PHEV
... samochody elektryczne. Ograniczenie wieku pojazdu do 4 lat wydaje się rozsądne. Trzeba mieć jednak na uwadze fakt, że praktycznie we wszystkich krajach europejskich dopłatom towarzyszył obowiązek używania tego pojazdu przez co najmniej 2-3 lata. Oznaczałoby to, że nabywcy korzystający z systemu dopłat będą sprowadzali ...