-
Lexus LC 500 CV - piękny kabriolet z genialnym silnikiem
... . Użytkownik może przesuwać centralny „budzik” za pomocą przycisku umieszczonego na kierownicy - prosty bajer, a wygląda, jak z przyszłości. Tuż obok zagościł natomiast duży ekran multimedialny. Co ciekawe, nie jest dotykowy. Prawdziwa rzadkość. Został zintegrowany z panelem sterowania umieszczonym pomiędzy siedziskami. Obsługa nie jest może ...
-
Abarth 595 Competizione - zawadiacki maluch
... i głębokie, dlatego świetnie podtrzymują ciało podczas gwałtownych zmian toru jazdy. Trudno jednak mówić o wysokim komforcie. Zakres regulacji też nie jest duży, ale to typowe dla kubełków. Z kolei w drugim rzędzie jest po prostu ciasno, jak w każdej innej konfiguracji tego modelu. Nadwozie pięćsetki ...
-
CUPRA Leon 2.0 TSI - sportowy kompakt, który niczego nie udaje
... pełne kubełki, ale na podparcie boczne nie można narzekać. Pod względem rozmiarów nie rozczarowują, choć przydałyby się nieco dłuższe siedziska. Duży plus za możliwość niskiego osadzenia. Warto dodać, że zintegrowane zagłówki są wygodne. W drugim rzędzie bez problemu zmieszczą się dwie osoby ...
-
Opel Mokka 1.2 Turbo A8 GS Line - zaskakująco dorosłe auto
... regulacji, jak na ten segment. Podobnie jak u większości konkurentów, przydałoby się nieco dłuższe siedzisko. Zastosowanie wysuwanej „końcówki” byłoby dobrym pomysłem. Duży plus za naprawdę przyzwoite podparcie boczne. W drugim rzędzie nie ma przesadnie dużo miejsca. Jest go wyraźnie mniej, niż w Crosslandzie. Czarna ...
-
Renault Megane E-TECH spełnia oczekiwania?
... bardzo przyzwoite prowadzenie, które daje pewność nawet przy wysokich prędkościach. Co istotne, nie czuć naprawdę poważnej masy własnej, a to już duży plus w hybrydach plug-in. Nie bez znaczenia jest również odpowiedni poziom tłumienia nierówności. W tej kategorii francuskie auto wciąż znajduje się w czołówce ...
-
BMW R18 Classic
... równie ważne, redukcje nie są przesadnie często konieczne. Ten sprzęt „jedzie momentem” i każdorazowe odkręcenie gazu pozwala na szybkie nabieranie prędkości. Duży plus za bardzo dobre zestopniowanie skrzyni. Okiem przedsiębiorcy Ile kosztuje BMW R18 Classic? Ceny tej konfiguracji startują od 110 240 ...
-
BMW 128ti da się lubić
... holdery, ładowarkę indukcyjną, złącza USB). Fotele osadzono bardzo nisko, co spodoba się kierowcom żądnym sportowych wrażeń. Ich zakres regulacji jest duży. Bardzo dobrze, że zastosowano przedłużane siedzisko. Wydaje się ono płaskie, ale w praktyce dobrze podpiera uda. Drugi rząd nie oferuje już ...
-
Renault Arkana E-Tech Intens - modny i wygodny
... wykorzystać, bo klapa otwiera się wraz z szybą. Kształty nie są może wyjątkowo regularne (wycięte burty), ale to nie przeszkadza w pakowaniu. Duży plus za szeroki otwór załadunkowy. Próg mógłby jednak być poprowadzony nieco niżej. Aczkolwiek trzeba pamiętać, że to SUV. Technologia Jak ...
-
Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid E-Four E-CVT Elegance
... pozycję mogą więc dobrać osoby o skrajnych sylwetkach. Z kolei na tylnej kanapie będzie wygodnie dwóm pasażerom. Środkowe miejsce jest oczywiście węższe. Duży plus za godny kąt pochylenia oparcia. Niektórzy o tym zapominają i trzeba siedzieć, jak na krzesłach… A co z bagażnikiem? Oddaje do dyspozycji 490 ...
-
Alfa Romeo Stelvio 2.0 GME Turbo AT Q4 TI
... i trzeba liczyć się z wysokim tunelem pomiędzy stopami. Na pochwałę zasługuje godny kąt pochylenia oparcia. Pod szeroką pokrywą kryje się całkiem duży bagażnik. W podstawowej konfiguracji oddaje do dyspozycji użytkowników 525 litrów pojemności. Po złożeniu drugiego rzędu jego możliwości rosną do 1600 litrów ...
-
Hyundai i30 N rozstawia konkurencję po kątach
... . Czy po liftingu oferuje jeszcze więcej? Zacznijmy od tego, że Hyundai i30 N zadebiutował w 2017 roku, co oznacza, że ma już duży bagaż rynkowych doświadczeń. Wtedy jeszcze nikt nie podejrzewał, że pierwszy prawdziwie usportowiony model tej marki będzie rozstawiał po kątach europejską ...
-
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI DCT Executive
... pozytywne zaskoczenie. Jego pojemność sięga 400 litrów, co jest naprawdę świetnym wynikiem. Bez problemu zmieszczą się tu dwie duże walizki. Duży plus za podwójną podłogę. Wadą jest natomiast wysoko poprowadzony próg załadunku. Otwór też mógłby mieć większą średnicę, ale musi być ...
-
Mercedes-Benz C 220 d szyty na miarę
... nawiewu. Fotele zostały osadzone stosunkowo nisko, co spodoba się kierowcom o sportowym zacięciu. Można je oczywiście podnieść – zakres regulacji jest naprawdę duży. Pochwała należy się za długie siedzisko, które dobrze podpiera nogi. Ogólnie rzecz biorąc, wyprofilowanie zasługuje na wysokie noty. W drugim rzędzie ...
-
Renault Koleos 2.0 Blue dCi Xtronic 4x4 Initiale Paris
Francuski SUV klasy średniej ma duży bagaż rynkowych doświadczeń, ale wciąż stanowi ciekawą ofertę. Jakie są jego wady i zalety? Renault Koleos drugiej generacji jest produkowane od ...
-
Dacia Duster 1.3 TCe EDC ulubionym autem polskim kierowców
... . Wysocy pasażerowie nie będą mieli za dużo przestrzeni na nogi. Z kolei bagażnik oddaje do dyspozycji 411 litrów pojemności. Otwór jest duży, a progu załadunku znajduje się na akceptowalnej wysokości. Nie ma tu za wielu praktycznych dodatkow. Użytkownik może skorzystać z mocowań w podłodze i haczyków ...
-
Ford S-MAX 2.5 Hybrid ST-Line - wymierający gatunek?
... zawsze wyróżniał się pod tym względem. Zegary są mieszanką klasyki i nowych technologii. Tarcze wskaźników mają normalne skale, ale wypełnia je duży ekran rozbudowanego komputera pokładowego. Nie jest to tak zaawansowany instrument, jak choćby w Focusie, ale na tyle użyteczny, że nie można ...
-
Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door Coupe
... długie dystanse oferując przy tym wygodę. Znacznie większą inwazyjność odczujesz w A 45 S, niż w tym potworze. Dzięki temu możemy mówić o rzeczywistej wszechstronności. Duży bagażnik niewiele by dał, jeśli wielogodzinna podróż okazałaby się męką. Na szczęście tak nie jest. Okiem przedsiębiorcy No dobra, ile ...
-
Peugeot 308 Hybrid 225 GT Pack. Kompakt klasy premium?
... znajduje się dodatkowy układ elektryczny. Wersja spalinowa ma większy kufer – o 51 litrów. Bez względu na konfigurację, cieszą regularne kształty, stosunkowo duży otwór załadunkowy i bardzo przyzwoite wykończenie. Technologia Francuski producent stara się przekonać klientów do układów plug-in – tak jak w tym przypadku. Fundamentem ...
-
Hyundai Kona 1.6 T-GDI N Line
... zawalidrogą. Rezultat jest więc jak najbardziej akceptowalny. Wrażenia z jazdy To auto ma charakter. Serio! Dzięki temu, że nie jest tak duży jak Tucson, wydaje się znacznie zwinniejszy, a przy tym bardziej przyjazny w prowadzeniu. Zdradzają to szczególnie ciasne zakręty. Zwarta konstrukcja Kony sprawia ...
-
Mercedes-Maybach S 680. Luksus w czystej postaci
... na wodzie, co nie oznacza braku precyzji układu kierowniczego. Wręcz przeciwnie. Mercedes-Maybach S 680, mimo gabarytów, naprawdę dobrze radzi sobie z zakrętami. Duży w tym udział tylnej osi skrętnej, która pomaga pokonywać ostre łuki i manewrować na ciasnych parkingach. Świetne rozwiązanie. Zastosowany silnik jest po ...
-
Mercedes-Benz CLS 350 ma długą listę zalet
... odpowiedniki. Te drugie można na szczęście znaleźć na konsoli centralnej. Wyraźnie poprawiają poziom ergonomii. Mimo że ten projekt ma już duży bagaż rynkowych doświadczeń, wciąż sprawia pozytywne wrażenie. Wszystko za sprawą wysokiej jakości materiałów i porządnego spasowania. Nie bez znaczenia są także ...
-
Kia XCeed 1.5 T-GDI DCT Prestige Line
... masywne i takie też są w rzeczywistości. Ich wyprofilowanie świetnie podpiera na boki, szczególnie na wysokości bioder. Nie bez znaczenia jest także duży zakres regulacji, który pozwala na dobranie odpowiedniej pozycji. Przydałoby się jedynie nieco dłuższe siedzisko. Drugi rząd jest dla mnie sporym ...
-
Volvo XC90 T8 Recharge - kolos z charakterem
... prosty i nie wymaga użycia przesadnej siły, dlatego płeć piękna poradzi sobie bez problemu. Mimo zastosowania trzeciego rzędu, bagażnik pozostaje bardzo duży. Po złożeniu dwóch ostatnich miejsc, do dyspozycji jest 640 litrów pojemności. Przypomnijmy, że to hybryda plug-in! Co więcej, wygospodarowano specjalny ...
-
BMW K 1600 Grand America - motocykl turystyczny marki premium
... , że wszystko trwa około 4 sekund. A może mniej… Prędkość maksymalna została natomiast ograniczona do 165 km/h. Powód? Tylny kufer jest tak duży, że może destabilizować przy szybszej jeździe. W turystycznym motocyklu to jednak nie powinno przeszkadzać, bo nie o prędkość przecież chodzi. Jest jeszcze ...
-
Biżuteryjny DS 4 E-TENSE 225
... dalej zagościły cyfrowe wskaźniki z nietypowymi motywami. Do ich czytelności nie można mieć jednak zastrzeżeń. Na szczycie konsoli centralnej znalazł się duży ekran multimedialny zintegrowany z kluczowymi funkcjami. Wśród nich znajduje się klimatyzacja. Można do tego przywyknąć, ale do obsługi wentylowania i podgrzewania foteli ...
-
Citroen C5 Aircross Hybrid 225 po udanym liftingu
... temu pewne przesłanki. Citroen C5 Aircross ma za sobą udany lifting, który został przeprowadzony po pięciu latach od jego debiutu. Duży bagaż doświadczeń zaowocował kilkoma zmianami, które odświeżyły udany projekt. Czy były konieczne? Ich skromna liczba sugeruje, że nie, ale pamiętajmy ...
-
Ford F-150 Lightning, czyli design, osiągi i inność
... . To bardzo ważna sprawa w czasach skrolowania tablic i powszechnego rozładowania. Fotele osadzono wysoko, co nie jest oczywiście przypadkiem. Po pierwsze, to duży pick-up. Po drugie, pod podłogą skrywa układ baterii obniżający środek ciężkości. Można więc odnieść wrażenie, że kierowca przebywa „na piętrze ...
-
Seres 3 - chiński suv elektryczny dostępny od ręki
... bym go nie nazywał. Oferuje bowiem 385 litrów pojemności, co wystarczy na kilka sporych toreb. Otwór załadunkowy jest przy tym duży. Oczekiwałbym jedynie tapicerki na burtach, ponieważ twardy plastik błyskawicznie się rysuje i pozostawia nieestetyczne ślady. Technologia Dobrze, teraz te najważniejsze dane ...
-
Land Rover Discovery Sport D200 zasługuje na zainteresowanie
... dachowy? Producent postanowił zaprezentować swoje akcesoria, które można nabyć w salonach. Jako że jest to model dostępny z trzema rzędami, „trumna” ma duży sens. To jednak nie jest jedyny dodatek. W bagażniku znajdziemy także miseczkę na wodę z zagiętymi krańcami oraz rozkładaną pochylnię. To oczywiście ...
-
Volvo V90 T8 eAWD Recharge imponuje osiągami i cieszy jakością
Ten samochód budzi nieoczywiste emocje. Można wiele od niego oczekiwać, ale pewne właściwości i tak będą dla większości naprawdę dużym zaskoczeniem. Volvo V90 T8 scala przeciwności – i robi to w skandynawskim stylu. Wielkie, szwedzkie kombi w szarym, pastelowym kolorze? No nie może być! A właśnie, że może i prezentuje się wręcz zjawiskowo. Wiem, ...
-
Mitsubishi L200 Stark niczego nie udaje
... na stopy mogłoby być nieco więcej. Oczywiście, środkowe siedzisko ma skromniejsze wymiary, ale i tak można na nim w miarę wygodnie podróżować. Duży plus to natomiast odpowiedni kąt pochylenia oparcia. U wielu konkurentów bywa z tym różnie, co później odbija się na humorze transportowanych pracowników ...
-
SEAT Ateca 2.0 TSI DSG FR daje poczucie pewności
... ? To już zależy od indywidualnych oczekiwań klienta. Konserwatywni kierowcy z pewnością powinni zainteresować się reprezentantem hiszpańskiej marki. SEAT Ateca ma już duży bagaż rynkowych doświadczeń. To jeden z najstarszych samochodów w swoim segmencie, co nie oznacza, że można go lekceważyć. Według mnie wciąż plasuje ...
-
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid
To już ósmy rok rynkowej egzystencji tego auta. Suzuki Vitara drugiej generacji wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem. Japoński producent postanowił nawet rozszerzyć ofertę modelu o wersję hybrydową. Czy ma ona sens? Z perspektywy trendów – na pewno tak. Ekologiczne lobby robi swoje. Elektryfikacja gam jest dziś standardem i nic nie wskazuje na ...
-
Nissan Qashqai e-Power - wydajny i komfortowy
... zużycie paliwa. I to jest naprawdę zaskakujące, szczególnie w mieście, gdzie bez problemu można zmieścić się w średniej na poziomie 5,5 litra. A to przecież duży, kompaktowy crossover. Przy prędkościach autostradowych, apetyt sięgał 6,5 litra. System samoładujący działa naprawdę sprawnie. Wrażenia z jazdy Co istotne, bardzo skromny apetyt ...
-
Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE z szansą na sukces
... średnim spalaniu na poziomie 6,7 litra - zgodnie z deklaracją producenta. Czy te dane potwierdzają się w rzeczywistości? Może to niektórych zaskoczyć, ale ten duży SUV rzeczywiście potrafi zużywać mniej, niż 7 litrów. Potrzeba do tego spokojnej jazdy, ale to możliwe bez większych wyrzeczeń. A to oznacza ...