-
PZWLP i Masterlease: CFM w 2014
... był bardzo udany dla branży CFM w kraju. Łączna flota 16 należących obecnie do PZWLP firm wyniosła na koniec 2014 roku prawie 126 tys. (125.876) samochodów ... CFM), biorąc pod uwagę nie tylko członków PZWLP reprezentujących ok. 80% rynku, ale również niezrzeszoną, lecz wspólnie raportującą ze Związkiem firmę Masterlease, stanowią po IV kwartale 2014 ...
-
PZWLP: CFM w II kw. 2015
... czerwca ubiegłego roku. Na koniec pierwszego półrocza 2014 r. firmy CFM zrzeszone w PZWLP, stanowiły ok. 80% całego rynku CFM w Polsce i dysponowały flotą blisko 120 tys. aut ... jest duża szansa, że przedsiębiorcy ci będą sięgali po bardziej kompleksowe usługi CFM, gwarantujące poza zarządzaniem floty, także jej zewnętrzne finansowanie. Zjawisko to ...
-
PZWLP i Masterlease: CFM w II kw. 2014
... w stosunku do stanu z końca roku 2013. Silnikami benzynowymi napędzanych jest aktualnie 28% aut. Informacje o badaniu Dynamika wzrostu po II kwartale 2014 branży CFM skupionej w PZWLP (75% rynku) została obliczona w sposób całkowicie eliminujący prawdopodobieństwo zniekształcenia danych w wyniku zmian w strukturze firm - członków Polskiego Związku ...
-
PZWLP: CFM w 2017 r.
... przez branżę w ostatnich 6 latach. Tempo rozwoju branży rośnie bez przerwy od 2014 roku, co zdaniem ekspertów jednoznacznie wskazuje już na rynkowy trend. ... klienci z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W najbliższych latach ich wpływ na wzrost rynku CFM będzie jeszcze większy. Mali i średni przedsiębiorcy są coraz bardziej przekonani do ...
-
PZWLP: CFM w I poł. 2018 r.
... Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów, czyli organizację, która reprezentuje w naszym kraju branżę CFM oraz Rent a Car wynika, że w I połowie br. rynkowi udało się zanotować ... rozwoju zwiększa się sukcesywnie od dłuższego czasu. Dla porównania, wzrost branży w całym 2014 r. wynosił 7,1% r/r, a więc obecnie (po I półroczu 2018 r.) jest już ponad ...
-
PZWLP i Masterlease: CFM w I kw. 2014
... ), Alphabet Polska Fleet Management (11.688 aut) oraz Carefleet (9.836). Informacje o badaniu Dynamika wzrostu kwartalnego oraz rocznego po I kwartale 2014 branży CFM skupionej w PZWLP (75% rynku) została obliczona w sposób całkowicie eliminujący prawdopodobieństwo zniekształcenia danych w wyniku zmian w strukturze firm - członków Polskiego Związku ...
-
PZWLP i Masterlease: CFM w III kw. 2014
... CFM), biorąc pod uwagę nie tylko członków PZWLP reprezentujących ok. 75% rynku, ale również niezrzeszoną, lecz wspólnie raportującą ze Związkiem firmę Masterlease, jest po III kwartale 2014 ... ponad 10,5 tys. aut (10.525). Dynamika wzrostu po III kwartale 2014 branży CFM skupionej w PZWLP (ok. 75% rynku) została obliczona w sposób całkowicie ...
-
PZWLP i Masterlease: CFM w 2013
... Management. – Oferta usług ekologicznych oraz samych samochodów hybrydowych i elektrycznych jest w firmach CFM coraz szersza. Jednakże do zwiększenia tempa rozwoju ekologicznych flot w ... się w historii branży flotowej między innymi pod hasłem planowanych od 2014 roku zmian w odliczaniu podatku VAT od samochodów służbowych i związaną z tym ...
-
PZWLP: CFM w I poł. 2019 r.
Jak wynika z analiz Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów, branża wynajmu długoterminowego absolutnie nie powinna mieć powodów do narzekań. Minione półrocze okazało się bowiem kolejnym okresem wzrostów. Rynkowi udało się utrzymać dotychczasową dynamikę i osiągnąć na koniec czerwca dwucyfrowy wzrost 11,7% r/r. Okazuje się zatem, że ...
-
Sektor MŚP napędza wynajem długoterminowy
... , że usługi oferowane przez firmy CFM coraz chętniej będą wykorzystywane przez polskich przedsiębiorców, również tych najmniejszych – dodaje. Według informacji PZWLP, w 2016 roku branża wynajmu długoterminowego zakupiła o ponad 1/5 więcej nowych aut osobowych niż rok wcześniej i aż o ponad 1/3 więcej niż w roku 2014.
-
Auto elektryczne w firmie - przyszłość czy fanaberia?
... EU for low or zero emission public transport vehicles”. Łącznie na lata 2014–2020 przewidziano ponad 14,5 mln euro – wskazuje Jan Krynicki z Automotive Europe ... urzędników czy popularność propan butanu ograniczają konkurencyjność aut elektrycznych. Przedstawiciele branży CFM wskazują na jeszcze inny problem – na nieliczne w ofertach producentów ...