Ford Focus ST
2013-05-21 12:28
Przeczytaj także: Ford Focus ST diesel sprawia zabójcze wrażenie
A w nowym Fordzie o szybką jazdę naprawdę nietrudno. Choć silnik EcoBoost na wolnych obrotach nie wróży wielkich wrażeń to jednak po mocnym wciśnięciu gazu i przytrzymaniu go do wyższych obrotów sprawia, że serce zaczyna szybciej bić. Auto do pierwszej setki przyśpiesza w zaledwie 6,5 sekundy. Silnik można wysoko kręcić aż do granic jego możliwości, a dochodząc do czerwonego pola moc nie jest drastycznie odcinana. Focus ST znakomicie przyśpiesza już od 2000 obrotów. Jego zawieszenie również jest znakomite. Pozwala na komfortowe i pewne prowadzenie nie tylko na torze, ale również w codziennym użytkowaniu.
Okiem przedsiębiorcy
Choć Focusy to jedne z najbardziej popularnych aut flotowych na naszych drogach, trudno spodziewać się wysypu przedstawicieli handlowych zasiadających w wersji ST. Choć wybierając się do salonu Forda możemy liczyć na rabat w wysokości 13 tys. zł to jednak cena topowej flotówki i tak jest wysoka. Decydując się na zakup wersji ST musimy być przygotowani na wydatek minimum 115 tys. zł. Dużo jak na hatchbacka, w sam raz jak na hot hatch’a.
fot. mat. prasowe
Ford Focus ST - silnik
Podsumowanie
Ford Focus ST to znakomity samochód, który dostarcza wiele wrażeń, a także wspiera nieobytych z dużą mocą kierowców. To, co czyni go świetnym wyborem to przede wszystkim jego cywilność. Oferowany jest w wersji pięciodrzwiowej znacznie ułatwiającej codzienne użytkowanie. Jest to auto, którym z powodzeniem można poruszać się na co dzień, a w weekend wyskoczyć poszaleć poza miastem.
fot. mat. prasowe
Ford Focus ST - Dane techniczne
Przeczytaj także:
Ford Focus 1.0 Ecoboost ST Line nie ma słabych stron
oprac. : Karol Hatylak / Auto-strefa.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)