Fiat 500 1,2 by Gucci
2013-04-26 13:27
Przeczytaj także: Seat Alhambra 2,0 TDI CR 140 KM 4WD Style
Wrażenia z jazdy
Niewielka masa, krótki rozstaw osi i proporcjonalnie duże felgi sprawiają, że Fiat 500 by Gucci całkiem nieźle radzi sobie z zakrętami. Karoseria nie pochyla się przesadnie na boki, a podsterowność objawia się jedynie w skrajnych sytuacjach. Ma to oczywiście odbicie w dziedzinie komfortu. O ile w Niemczech nie ma to znaczenia, o tyle w Polsce ma ogromne. Obraz naszych dróg po zimie wygląda tak, jak ręka po bliskim spotkaniu z kaktusem… Trzeba więc jeździć slalomem, przynajmniej jeszcze przez jakiś czas… Na gładkim asfalcie „Pięćsetka” zachowuje się jednak stabilnie i nie straszne są jej podmuchy wiatru (co nie jest standardem w tej klasie). Oczywiście włoski mieszczuch najlepiej czuje się w mieście. Skromne gabaryty pozwalają wcisnąć się w praktycznie każdą lukę parkingową, a pomaga w tym dodatkowo funkcja City umożliwiająca obracanie kierownicy najmniejszym palcem.
fot. mat. prasowe
Fiat 500 1,2 by Gucci - przednie i tylne fotele
Przednie fotele mają odpowiedni zakres regulacji, ale umieszczono je dość wysoko. To oczywiście ukłon w stronę pań. Mają jednak odpowiedni zakres regulacji i wystarczająco długie siedzisko. Z tyłu sytuacja wygląda nieco gorzej. Oczywiście zmieszczą się dwie, niewielkie osoby.
Okiem przedsiębiorcy
Styl zawsze sporo kosztował, kosztuje i kosztować będzie. Testowany egzemplarz to wydatek 67 000 zł. Wersję cabrio (500C) wyceniono natomiast na 77 000 zł. To oczywiście bardzo dużo jak na miejskie auto, ale indywidualizm jest w cenie. Osoby zainteresowane tym modelem mogą oczywiście zdecydować się na seryjnego Fiata 500, którego oferta zaczyna się od 39 500 zł.
Zakup auta można sfinalizować za pośrednictwem kredytu. Do wyboru są 4 opcje (50/50, 3,99% Turbo, od 0%, LiberaMente, Miód-Malina), które ułatwiają dopasowanie oferty do własnej sytuacji. Warto zwrócić uwagę, że większość z nich można wziąć na okres aż 96 miesięcy.
fot. mat. prasowe
Fiat 500 1,2 by Gucci - tył auta
Niewielka masa, krótki rozstaw osi i proporcjonalnie duże felgi sprawiają, że Fiat 500 by Gucci całkiem nieźle radzi sobie z zakrętami.
Przedsiębiorcy mogą natomiast zdecydować się na leasing z czynszem inicjalnym już od 0%. Okres leasingowy może trwać od 23 do 59 miesięcy. Pozytywnym aspektem jest to, iż istnieje możliwość przeniesienia bieżącej raty na sam koniec trwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Podsumowanie
Fiat 500 by Gucci to indywidualizm i styl w motoryzacyjnej postaci. Wyróżnia się z tłumu, idealnie sprawdza się w mieście, a także ma świetne wyposażenie. Oczywiście ze względu na cenę jest propozycją tylko i wyłącznie dla pań, które chcą, ale wcale nie muszą…

1 2
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)