Nowy Peugeot 508 w Polsce
2011-03-28 00:15
Przeczytaj także: Nowy Peugeot 508 wkrótce w polskich salonach
fot. mat. prasowe
Pod maską montowane są silniki o mocy od 82 do 150 kW (od 112 do 204 KM). Każdy z nich należy do czołówki w swoim segmencie pod względem zarówno zużycia paliwa oraz osiągów, jak i dbałości o środowisko.
W gamie jednostek napędowych najbardziej ekologiczna emituje jedynie 109 g/km CO2, m.in. dzięki nowemu systemowi e-HDi. W przyszłości pojawi się również wersja z technologią HYbrid4, oferująca silnik o mocy 147 kW (200 KM) i napęd na 4 koła, przy emisji CO2 wynoszącej jedynie 99 g/km.
fot. mat. prasowe
W momencie debiutu rynkowego pojawi się nowa jednostka 2,2-litra HDi FAP 150 kW (204 KM), oferująca osiągi na wyższym poziomie, niż silnik z dieslem V6 w modelu 407 i to przy emisji dwutlenku węgla niższej o ponad 30%!
fot. mat. prasowe
508 będzie dostępny z dwoma typami zawieszenia: z nowymi kolumnami McPhersona z przodu, zapewniającymi optymalne połączenie komfortu i przyczepności, w większości wersji 508, oraz z podwójnymi wahaczami z przodu w odmianie GT, gwarantującymi lepszą przyczepność kół oraz doskonałą skuteczność, dostosowaną do osiągów silnika 2,2-litra HDi FAP o mocy 204 KM.
Przeczytaj także:
Nowy Peugeot 508

1 2
oprac. : Moto Target