Pięciodrzwiowy Range Rover Evoque
2010-11-16 10:46
Range Rover Evoque © fot. mat. prasowe
Całkowicie nowy Range Rover Evoque miał swoją oficjalną premierę na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Paryżu. We Francji pokazana została trzydrzwiowa wersja nadwozia. 17 listopada 2010 roku rozpocznie się kolejne ważne wydarzenie na rynku motoryzacyjnym - Los Angeles Auto Show, gdzie zostanie zaprezentowana odsłona pięciodrzwiowa najnowszego Range Rovera.
Przeczytaj także: Range Rover Evoque
fot. mat. prasowe
Range Rover Evoque
5-drzwiowy Range Rover Evoque łączy cechy 3-drzwiowego modelu – z wyglądu jest równie stylowy i sportowy – z dodatkowymi możliwościami i funkcjonalnością samochodu rodzinnego. Podobnie jak premierowy coupe, 5-drzwiowy Range Rover Evoque pozostaje wierny koncepcji Land Rovera LRX, oferując interpretację oryginalnego projektu cross-coupé. 5-drzwiowy Evoque realizuje podstawowe wartości marki Rover, zapewniając dobry poziom wykonania, luksus, wydajność i cenione terenowe możliwości Land Rovera, a to wszystko w pakiecie bardziej kompaktowym niż dotychczas. Dodatkowo wersja z napędem na jedną oś jest zwrotem w kierunku nowej grupy klientów, którzy komfort jazdy w mieście i aspekty ekologiczne stawiają ponad właściwości terenowe.
fot. mat. prasowe
Range Rover Evoque
Nowa wersja Range Rovera Evoque ma konstrukcję coupé i takie same co pierwsza odsłona kompaktowe wymiary, ale nieco wyższą linię dachu, dzięki czemu wewnątrz pojazdu na tylnej kanapie pasażerowie mają do dyspozycji więcej miejsca na głowę. 5-drzwiowy Evoque wyposażony będzie w 2,2-litrowy silnik turbodiesla o mocy 190 lub 150 KM. Wersja przednionapędowa z jednostką 150-konną jest liderem w swojej klasie z niskim zużyciem paliwa i poziomem emisji CO2 w wysokości 135g/km.
fot. mat. prasowe
Range Rover Evoque
Klienci będą mogli wybrać także nowy 240-konny 2,0-litrowy silnik benzynowy Si4, który łączy w sobie bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie oraz dwie zmienne fazy rozrządu, dzięki czemu gwarantuje wyjątkowe właściwości jezdne i niskie zużycie paliwa oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 7,1 sekundy.
Przeczytaj także:
MINI Cooper SD Paceman ALL4
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl