Peugeot 308 po liftingu
2017-09-19 11:49
Peugeot 308 po liftingu © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Peugeot 308 GT - polska premiera ekscytującego hothatcha
Modyfikacje stylistyczne są raczej kosmetyczne. Zmieniły się wypełnienia lamp i reflektorów, przedni zderzak, a także grill. Nie mogło oczywiście zabraknąć uzupełnionej palety lakierów i nowych wzorów felg. Tyle wystarczyło, by kompakt Peugeota wciąż wyglądał świeżo, nowocześnie i elegancko zarazem.We wnętrzu zagościł natomiast nowy ekran multimedialny z szybciej pracującym procesorem. Dzięki niemu obsługa wszelkiego rodzaju urządzeń pokładowych jest i prostsza, i bardziej czytelna. Poprawie uległy także i tak już dobre materiały wykończeniowe, które starannie spasowano. Z kolei przestronność pozostała bez zmian - w kabinie wciąż odbędą wygodną podróż cztery osoby europejskich rozmiarów.
fot. mat. prasowe
Peugeot 308 - skrzynia biegów
Inżynierowie Peugeota odświeżyli także gamę jednostek napędowych. Teraz znajdziemy w niej 180-konnego diesla (wybrane rynki) współpracującego z zupełnie nowym, 8-biegowym automatem oraz 200-konną jednostkę 1.6 THP - w obu przypadkach mówimy o wersji GT. Z kolei jednostka wysokoprężna 1.6 BlueHDi otrzymała dodatkowy zastrzyk mocy, dzięki któremu generuje teraz 130 KM (też może być zintegrowana z nową 8-biegową przekładnią). Co więcej, oferta obejmuje teraz jej wariant 100-konny. Zarówno ona, jak i 3-cylindrowy PureTech są dostępne w standardzie z 6-biegowymi manualami. Na szczycie oferty znajdziemy oczywiście rasowe GTi, które oferuje kierowcy 270 KM, które trafiają na oś przednią za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej.
fot. mat. prasowe
Peugeot 308 - wnętrze
fot. mat. prasowe
Peugeot 308 na rok 2017
Lifting przyniósł też nowe systemy bezpieczeństwa, wśród których znajdziemy m.in.: asystentów pasa ruchu i aktywnego hamowania (Actvie Safety & Distance Alert), monitorowania zmęczenia kierowcy, automatycznej zmiany świateł, rozpoznawania ograniczeń prędkości, monitorowania martwego pola oraz adaptacyjny tempomat.
fot. mat. prasowe
Peugeot 308 - z boku
fot. mat. prasowe
Peugeot 308 - z tyłu
Za bazowy egzemplarz 308 po liftingu trzeba zapłacić 68 000 zł. Za tę kwotę klient otrzymuje 110-konnego benzyniaka, 6-biegowy manual i podstawowe wyposażenie (Access). Na szczycie cennika (nie licząc odmiany usportowionej) znajdziemy natomiast wersję SW z wyposażeniem Allure, 150-konnym dieslem i skrzynią manualną za 105 400 zł.
fot. mat. prasowe
Peugeot 308
Francuski przedstawiciel segmentu C jest dalej bardzo dobrą propozycją dla osób szukających wszechstronnego auta za rozsądne pieniądze. Dzięki nowym technologiom oraz jednostkom napędowym z pewnością przyciągnie nowych klientów.
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (1)
-
janusz.z / 2017-10-10 16:51:21
Fakt, to nie są najtańsze samochody ale bronią się jakością. Akurat mam od niedawna 5008 i nie dość, że się elegancko prezentuje to jeszcze ma mocny silnik. No i nie znajdziesz tam tandetnych skrzypiących plastików. Co tu dużo mówić, wyższa klasa.
[ odpowiedz ] [ cytuj ]