Caravelle 2.0 TDI Comfortline - ikona Volkswagena
2015-11-06 10:25
Przeczytaj także: Volkswagen Sharan 2.0 TDI Highline
Okiem przedsiębiorcy
Rodziny, które są w stanie wykorzystać potencjał przewozowy Caravelle to zdecydowana mniejszość. Jest to więc propozycja głównie dla małego biznesu, idealnie sprawdzająca się w roli lotniskowej taksówki czy przewoźnika.
Ceny? Są i to dość wysokie. Za podstawę z przedłużonym rozstawem osi trzeba zapłacić 143 480 zł. Ale nikt nie kupi takiego auta z 84-konnym silnikiem. Nikt kto chce nim jeździć, a nie go pchać... Egzemplarz testowy (wersja Comfortline + 150-konny diesel) to natomiast koszt 158 240 zł. Oczywiście bez wyposażenia opcjonalnego, które może znacznie wywindować tę cenę.
Jeśli chodzi o finansowanie, to Volkswagen Caravelle dostępny jest w dwóch kredytach: AutoKredyt (wkład własny od 0 do 30%, oprocentowanie 5%, okres spłaty 36 lub 48 miesięcy) i CarePort Life (wkład własny od 10%, oprocentowanie 4,44%, okres spłaty od 12 do 84 miesięcy). W przypadku leasingu mamy również dwie opcje: PROFIT Lease (opłata wstępna od 0 do 10%, umowa na 36 lub 48 miesięcy, na koniec zwrot lub wykup pojazdu) oraz CarePort Leasing (opłata wstępna od 10 do 45%, okres umowy od 24 do 60 miesięcy, wartość końcowa od 1 do 25%, na koniec zwrot albo wykup pojazdu).
Podsumowanie
Caravelle z przedłużonym rozstawem osi jest 8-osobowym samochodem z pełnymi prawami. Skąd to stwierdzenie? Ponieważ pozwala bez wyrzeczeń zabrać również ogromną ilość bagaży, co nie jest oczywiste u wielu konkurentów. Jego najnowsza generacja ma zaszczepioną współczesną technologię Volkswagena, ale nie straciła charakteru poprzednika, co dla fanów tego modelu jest bardzo istotne. To jeden z tych dużych samochodów, o których można napisać, że jest po prostu fajny.
Przeczytaj także:
Volkswagen Touran 1.8 TSI 180 KM - sportowy van
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)