Fiat 500L Trekking 1.4 T-JET Beats Edition - piękny i seksowny
2015-10-17 00:59
Przeczytaj także: Nietuzinkowy Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge
Wrażenia z jazdy
Pod względem prowadzenia Fiat 500L Trekking jest komfortowy i nieco ociężały. Standardowe, w najlepszym tego słowa znaczeniu, zawieszenie (kolumny MacPhersona z przodu i belka skrętna z tyłu) bardzo dobrze radzi sobie na nierównych drogach. Pasażerowie nie mogą narzekać na brak komfortu. Auto dzielnie pokonuje dziury w jezdni i pamiątki po przeładowanych TIR-ach. Wyżej wspomniałem o dobrym nagłośnieniu. Tu z kolei warto pochwalić konstruktorów za dobre wyciszenie. Jak łatwo się domyślić, przy wysokim nadwoziu auto może łapać boczne przechyły. I owszem, łapie. Ale są one raczej opcją niż standardem. Jeśli chodzi o zdolności terenowe, to są one raczej skromne. Dodatkowe nakładki chroniące karoserię i podwozie są raczej urozmaiceniem stylistycznym, które nadaje włoskiemu minivanowi charakteru.
fot. mat. prasowe
Fiat 500L Trekking 1.4 T-JET Beats Edition - fotele
Fiat od kilku lat lansuje doładowane silniki benzynowe. Wiadomo, ekologia. Ten o pojemności 1,4 litra z testowego auta był umiarkowanie dynamiczny, za to oszczędny. Średnie spalanie z testu wyniosło 6,2 litra, czyli… mniej niż dopuszcza producent. Testowy 500L Trekking w trasie konsumował 5,6 litra, a w mieście - 8,9 litra, czyli znowu mniej (9,1) niż zakłada Fiat. Za ekonomikę warto więc „pięćsetkę” wyróżnić.
fot. mat. prasowe
Fiat 500L Trekking 1.4 T-JET Beats Edition - przód
Okiem przedsiębiorcy
Uterenowiony minivan Fiata to konstrukcja praktyczna i ciekawa zarazem. Z prezentowaną jednostką i w topowej wersji wyposażeniowej kosztuje 73 400 zł. I nie jest to wygórowana kwota, jak za bogato skonfigurowany samochód rodzinny. Model 500L w tej odmianie można mieć jednak już za 58 900 zł, ale będzie zupełna podstawa z silnikiem 1.4 95 KM .
fot. mat. prasowe
Fiat 500L Trekking 1.4 T-JET Beats Edition - tył
Włoska marka oferuje swoim klientom szeroki zakres finansowania poprzez Fiat Bank. W przypadku kredytu umowa podpisywana jest na okres od 6 do 96 miesięcy przy ratach równych lub malejących, wpłacie własnej od 0% i stałej lub zmiennej stopie procentowej. Umowa leasingowa może natomiast trwać od 23 do 59 miesięcy, również od 0%. Pozostałe warunki są dostosowywane indywidualnie.
fot. mat. prasowe
Fiat 500L Trekking 1.4 T-JET Beats Edition - z przodu
Podsumowanie
Tak, to auto jest dla tych, którzy nie lubią się spieszyć. Nie udaje sportowego MPV dla gonionych wiecznym niedoczasem, tzw. młodych duchem (sic!). To wygodny, pakowny i oszczędny minivan. Co więcej, piękny i seksowny w swoim nieco nostalgicznym stylu.
1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)