SsangYong Tivoli 1.6 2WD Sapphire ma szanse na sukces w Polsce?
2015-08-31 11:28
Przeczytaj także: SsangYong Tivoli 1.6 e-XDi 2WD Quartz wygląda po europejsku
Okiem przedsiębiorcy
Cieszy również fakt, że polski oddział SsangYonga nie przesadził z wyceną. Za podstawową wersję (Crystal Base) trzeba zapłacić 59 900 zł. Jest to jednak „golas”, w którym wiele brakuje. Topowa odmiana, Sapphire, czyli taka, która bierze udział w teście, to wydatek 80 900 zł. Za egzemplarz ze 115-konnym dieslem trzeba zapłacić prawie 10 tysięcy więcej.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli 1.6 2WD Sapphire z przodu
Koreańska marka nie należy do najpopularniejszych w Polsce, dlatego jej wachlarz finansowania jest niewielki. Oferuje ona jednak kredyt 50/50 z oprocentowaniem 0% (wpłata własna 50% ceny pojazdu, druga połowa spłacana 12 miesięcy później, prowizja bankowa 5%). Co istotne, SsangYongi oferowane są z 5-letnią gwarancją (limit 100 000 km) i 3-letnim, bezpłatnym Assistance w Europie.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli 1.6 2WD Sapphire - tył
Podsumowanie
Tivoli to dowód na to, że Koreańczycy nie zamierzają odpuszczać. Auto ciekawą propozycją, która na tle konkurencji wypada całkiem nieźle. Zarówno pod względem jakości wykonania, jak i ceny. Czekam jednak na test wersji z silnikiem Diesla, która, przynajmniej wstępnie, wydaje mi się lepszą ofertą.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli 1.6 2WD Sapphire - przód
Przeczytaj także:
Czy SsangYong Tivoli jest wart uwagi?
1 2
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)