SsangYong Tivoli 1.6 2WD Sapphire ma szanse na sukces w Polsce?
2015-08-31 11:28
Przeczytaj także: SsangYong Tivoli 1.6 e-XDi 2WD Quartz wygląda po europejsku
Okiem przedsiębiorcy
Cieszy również fakt, że polski oddział SsangYonga nie przesadził z wyceną. Za podstawową wersję (Crystal Base) trzeba zapłacić 59 900 zł. Jest to jednak „golas”, w którym wiele brakuje. Topowa odmiana, Sapphire, czyli taka, która bierze udział w teście, to wydatek 80 900 zł. Za egzemplarz ze 115-konnym dieslem trzeba zapłacić prawie 10 tysięcy więcej.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli 1.6 2WD Sapphire z przodu
Tivoli wygląda nowocześnie i świeżo zarazem, ale niczym nie szokuje. Mimo tego jest na tyle charakterystyczny, że trudno go pomylić z którymkolwiek rywalem.
Koreańska marka nie należy do najpopularniejszych w Polsce, dlatego jej wachlarz finansowania jest niewielki. Oferuje ona jednak kredyt 50/50 z oprocentowaniem 0% (wpłata własna 50% ceny pojazdu, druga połowa spłacana 12 miesięcy później, prowizja bankowa 5%). Co istotne, SsangYongi oferowane są z 5-letnią gwarancją (limit 100 000 km) i 3-letnim, bezpłatnym Assistance w Europie.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli 1.6 2WD Sapphire - tył
Za podstawową wersję (Crystal Base) trzeba zapłacić 59 900 zł.
Podsumowanie
Tivoli to dowód na to, że Koreańczycy nie zamierzają odpuszczać. Auto ciekawą propozycją, która na tle konkurencji wypada całkiem nieźle. Zarówno pod względem jakości wykonania, jak i ceny. Czekam jednak na test wersji z silnikiem Diesla, która, przynajmniej wstępnie, wydaje mi się lepszą ofertą.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli 1.6 2WD Sapphire - przód
Przednia część karoserii z ładnymi reflektorami i obłym zderzakiem prezentuje się całkiem nieźle. Przydałby się jedynie większy grill, który nadałby „spojrzeniu” więcej zadziorności.

1 2
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)