Przeczytaj także: Fiat Doblo Cargo 1.3 Multijet. Jaki jest sekret jego sukcesu?
Okiem przedsiębiorcy
Ceny Doblo Cargo Maxi rozpoczynają się od 62 300 zł netto. Egzemplarz testowy, praktycznie kompletnie wyposażony to wydatek 84 060 zł netto. Większość przedsiębiorców postawi jednak na auta fajerwerków (takich jak rozbudowane multimedia z nawigacją i pełna elektryka), których ceny powinny wynosić mniej niż 70 tysięcy.
fot. mat. prasowe
Fiat Doblo Cargo Maxi 1.6 Multijet II - bagażnik
Doblo Cargo Maxi dysponuje przedziałem ładunkowym, którego długość wynosi 2170 mm, szerokość 1714 mm, a wysokość – 1305 mm.
Fiat jest liderem sprzedaży samochodów dostawczych w Polsce, dlatego ma bogatą ofertę finansową. W przypadku kredytu, umowa może trwać od 12 do 96 miesięcy z wpłatą własną od 0% i ratami malejącymi lub równymi. Z kolei leasing to okres od 23 do 59 miesięcy, minimalny czynsz inicjalny od 0% i możliwość przełożenia miesięcznej raty na koniec okresu leasingowania (bez dodatkowych kosztów).
fot. mat. prasowe
Fiat Doblo Cargo Maxi 1.6 Multijet II - z boku
Mamy do czynienia z wersją Maxi, która jest dłuższa od standardowej o 35 cm (4756 mm).
Podsumowanie
Fiat Doblo Cargo Maxi jest rozsądną propozycją, co zdradzają nie tylko moje słowa, ale przede wszystkim wyniki sprzedaży. Po liftingu stał się nieco nowocześniejszym i lepiej wyposażonym samochodem, który dalej wyróżnia się wysokim poziomem użyteczności. Jeszcze przez wiele lat utrzyma się w czołówce swojego segmentu.
fot. mat. prasowe
Fiat Doblo Cargo Maxi 1.6 Multijet II - przód
Przednia część karoserii daje jednak więcej pola do popisu. Doblo po liftingu ma teraz nowe reflektory, które łączy długi grill.

1 2
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)