Debiutuje SsangYong Tivoli
2015-06-16 14:35
Przeczytaj także: MINI Cooper SD Paceman ALL4
Przekonać do zakupu powinno także bogate wyposażenie. Obejmuje ono m.in.: elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego z trzema trybami sterowania (Normal, Comfort i Sport), system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym, automatyczną klimatyzację, system bezkluczykowy, czujniki parkowania, 7 poduszek powietrznych, system monitorowania ciśnienia w oponach, ESP. W opcji będzie można również zamówić: szyberdach, tempomat, sensor deszczu, 6-kolorowe podświetlanie zegarów, automatyczną aktywację reflektorów. Duży plus należy się fotelom, za które SsangYong otrzymał specjalne wyróżnienie. I, przyznaje po raz kolejny, nie na wyrost.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli - przednie i tylne fotele
Fotele są bardzo wygodne i dobrze podpierają ciało
A jak Tivoli jeździ? Tym razem 90-kilometrową trasę ułożyłem sam. Były szutry, wiślany piach, droga z betonowych płyt oraz asfalt. I… jestem mile zaskoczony. Zawieszenie sprawdziło się doskonale. Także elastyczność jednostki napędowej (128-konna benzyna) bez zarzutu. Skrzynia manualna działa precyzyjnie i dzielnie wspomaga pracę jednostki napędowej. Wysokie nadwozie nie jest zbyt czułe na podmuchy bocznego wiatru. Także w ostrzejszych łukach auto spisuje się nadspodziewanie dobrze. Jedyny problem to… marka.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli - silnik
Do napędu przewidziano silniki benzynowe i wysokoprężne o pojemności skokowej 1,6 litra.
W Polsce SsangYong postrzegany jest jako producent nieco egzotyczny. Kupujący auto z Feniksem na grillu, mogą przerazić się ewentualną niską wartością rezydualną auta. Choć to akurat wcale nie jest przesądzone. SsangYong buduje auta o lepiej niż niezłej mechanice, a elektronikę kupuje od najlepszych. Przez wiele lat zresztą był swoistym ambasadorem Mercedesa w Korei. A to akurat niezłe koneksje…
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli - widok z boku
Ceny nowego SsangYonga w zależności od wersji (w ofercie są cztery: Crystal Base, Crystal, Quarto, Sapphire) wynoszą kolejno 59 900, 61 400, 68 900 i 80 900 zł.
I na koniec, to o czym dżentelmeni nie mówią. Ceny nowego SsangYonga w zależności od wersji (w ofercie są cztery: Crystal Base, Crystal, Quarto, Sapphire) wynoszą kolejno 59 900, 61 400, 68 900 i 80 900 zł.
fot. mat. prasowe
SsangYong Tivoli - przód
W Polsce SsangYong postrzegany jest jako producent nieco egzotyczny.
![Nowy Ford Edge Nowy Ford Edge](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Ford-Edge/Nowy-Ford-Edge-176090-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)