Peugeoty dwa czyli 208 i Partner po liftingu
2015-06-15 15:32
Przeczytaj także: Nowy Peugeot 508 wkrótce w polskich salonach
W ofercie po raz pierwszy pojawiły się też dwa pakiety stylistyczne pozwalające na indywidualizację auta. Są to Mentol White i Lime Yellow. Poza tym, wśród barw nadwozia, znalazły się dwa nowe lakiery strukturalne o podwyższonej odporności na uszkodzenia mechaniczne.
fot. mat. prasowe
Peugeot 208 - widok z boku
„DwieścieÓsemka” po liftingu właśnie wjechałą do salonów i jest dostępna w trzech wersjach (Access, Active i Allure). Jej ceny wahają się od 41 do 67 tysięcy złotych.
Tym razem inżynierowie PSA nie zdecydowali się na żadne zmiany w zawieszeniu auta. I bardzo dobrze, bo poprzednik prowadził się świetnie. I tym razem nie ma powodów do narzekania. Na krętych, mazurskich drogach, w których przyszło nam sprawdzać auto, Peugeot 208 spisywał się doskonale. Kompaktowa, bardzo sportowa kierownica w połączeniu ze stosunkowo niewielkimi wymiarami auta, którego długość nie przekracza 4 metrów, zapewnia wyjątkową zwrotność. Auto prowadzi się bardzo bezpośrednio. Reakcja na ruchy kierownicą jest błyskawiczna. To na pewno ułatwi manewrowanie na ciasnych parkingach. Do jazd testowych otrzymaliśmy auto wyposażone w 110-konny motor benzynowy. Silnik spisywał się rewelacyjnie. Auto przyspiesza bez oporów. I zadowala się średnio 5 litrami benzyny.
fot. mat. prasowe
Peugeot Partner - widok z przodu i boku
Wśród zmian należy wyróżnić nowy pas przedni, ekran dotykowy w kabinie, kamerę cofania, Active City Break oraz system Mirror Screen.
„DwieścieÓsemka” po liftingu właśnie wjechałą do salonów i jest dostępna w trzech wersjach (Access, Active i Allure). Jej ceny wahają się od 41 do 67 tysięcy złotych.
Niejako przy okazji koncern PSA pochwalił się (niestety, tylko statycznie) nowym Partnerem. Auto przeszło ostatnio lifting i za kilka dni pojawi się w salonach. Wśród zmian należy wyróżnić nowy pas przedni, ekran dotykowy w kabinie, kamerę cofania, Active City Break oraz system Mirror Screen. Pojawiły się również odświeżone silniki - benzynowe 1.6 VTi (98 i 120 KM), a także diesle 1.6 BlueHDi (100 i 120 KM). Partner będzie dostępny z manualem, jak i automatem ETG6. Co więcej, do wyboru będą dwie odmiany: 5- i 7-osobowa. Partner użytkowy w wersji furgon, w zależności od wersji (Access, Active i Allure), kosztuje od 51 do 66 tysięcy. Z kolei odmiana osobowa Tepee to wydatek od 61 do 92 tysięcy złotych.
fot. mat. prasowe
Peugeot Partner - widok z tyłu i boku
Partner użytkowy w wersji furgon, w zależności od wersji (Access, Active i Allure), kosztuje od 51 do 66 tysięcy.

1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)