BMW 328i xDrive Gran Turismo - udany mix?
2014-12-08 13:12
BMW 328i xDrive Gran Turismo © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: BMW X4 xDrive30d skazany na sukces?
Druga sprawa to czy takie połączenie jest udane... Bmw 328i GT to mniejszy brat 5 GT, który posiada w sobie trochę zwykłego BMW Serii 3 (wystarczy spojrzeć na przedni grill z wielkimi nerkami), trochę z segmentu hatchbacków lub kombi patrząc z profilu lub sportowego SUVa X6 jeśli przyjrzymy się z tyłu. Dla mnie mixtape ten nie jest udany, aczkolwiek ma pewne smaczki. Choćby spoiler, który wysuwa się przy prędkości 110 km/h lub na stałe po naciśnięciu tajemniczego przycisku we wnętrzu.fot. mat. prasowe
BMW 328i xDrive Gran Turismo - widok z boku i tyłu
Warto wspomnieć, że BMW 3 Gran Turismo jest sporo wyższe oraz dłuższe niż kombi Serii 3. To odbiło się również na masie samochodu, która wyniosła aż 1645 kilogramów. Patrząc tak na Gran Turismo BMW, ni w ząb nie przypomina ono dawnych sportowych GT. Jedynym elementem wspólnym z takimi samochodami są drzwi bez ramek na okna.
fot. mat. prasowe
BMW 328i xDrive Gran Turismo - wnętrze
To co niezbyt udane na zewnątrz na szczęście nie przekłada się do środka auta. Tutaj mamy typowe dla BMW wnętrze. Wysokiej jakości materiały oraz elegancki i stonowany projekt deski rozdzielczej. Każdy kto jeździł BMW odnajdzie się tutaj bez problemu, a poprawiony iDrive (czyta litery rysowane na padzie) jest logiczny i prosty w obsłudze.
fot. mat. prasowe
BMW 328i xDrive Gran Turismo - widok z boku
Taka mieszanina zaowocowała jednak wielką zaletą. BMW 328i GT w środku ma ogrom miejsca. Dotyczy to każdego fotela - zarówno z przodu, jak i na tylnej kanapie. Możesz spokojnie wpakować do niego całą rodzinę, a w bagażniku będzie na Ciebie czekać aż 520 litrów, które wykorzystasz bez problemu. To naprawdę niezły wynik - więc Twoja żona/dziewczyna/narzeczona będzie zachwycona.
fot. mat. prasowe
BMW 328i xDrive Gran Turismo - przednie fotele
BMW 3 GT również dla kierowcy ma wiele do zaoferowania. Adaptycyjne zawieszenie oraz możliwość dostosowania trybów jazdy do indywidualnych ustawień. Do dyspozycji mamy klika trybów pracy: od Eco pro do Sport +, poprzez indywidualne nastawienia. Można szperać w m.in. silniku, zawieszeniu, skrzyni biegów itp. Osobiście polecam tryb Eco Pro, ponieważ oszczędza paliwo, a uczulam, że to nigdy nie będzie auto sportowe.
fot. mat. prasowe
BMW 328i xDrive Gran Turismo - silnik
oprac. : Konrad Stopa / Auto-strefa.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)