Nowy Opel Vivaro już od 73 100 zł netto
2014-10-17 10:28
Opel Vivaro © fot. mat. prasowe
Opel Vivaro jest teraz bardziej praktyczny, oszczędny i atrakcyjniejszy niż kiedykolwiek. Można go już zamawiać również w Polsce. Podstawowa wersja tego uniwersalnego Opla jest dostępna w atrakcyjnej cenie 73 100 zł netto (sugerowana cena detaliczna w Polsce bez VAT).
Przeczytaj także: Opel Combo Cargo
Cena ta dotyczy modelu furgon w wersji Essentia Long (4998/1971 mm) z nowym turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym 1.6 CDTI o mocy 66 kW/90 KM i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm. Nowy Opel Vivaro nawet w tej podstawowej wersji jest wyposażony w system stabilizacji toru jazdy ESC, klimatyzację, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka oraz radioodtwarzacz z zestawem głośnomówiącym Bluetooth. Nowe Vivaro Kombi Edition z silnikiem 1.6 CDTI o mocy 66 kW/90 KM w 9-osobowej wersji Long H1 można kupić już za 82 800 zł netto. Wersja Kombi Edition jest także standardowo wyposażona w ESC, klimatyzację, radioodtwarzacz z zestawem głośnomówiącym Bluetooth, a ponadto tempomat, poduszkę powietrzną także dla pasażera oraz zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia.fot. mat. prasowe
Opel Vivaro
Od 2001 r., gdy ten bestsellerowy model Opla został wprowadzony na rynek, taśmy montażowe opuściło blisko 600 000 egzemplarzy modelu Vivaro pierwszej generacji.
fot. mat. prasowe
Opel Vivaro z tyłu
W Polsce, w okresie od stycznia do września 2014 roku, 9-osobowe Vivaro było najchętniej wybieranym samochodem w segmencie minibus. Sprzedano 622 sztuki tego modelu. Najnowszy Vivaro ma duże szanse, aby powtórzyć ten sukces — to model, w którym po raz pierwszy połączono funkcjonalność lekkiego pojazdu użytkowego z komfortem i estetyką samochodu osobowego.
fot. mat. prasowe
Opel Vivaro - fotele
Poszczególne warianty pojazdu są teraz dłuższe, co przekłada się na zwiększoną ładowność i więcej przestrzeni w kabinie. Opcjonalnie wnętrze nowego Vivaro można wyposażyć w supernowoczesny system multimedialny IntelliLink z przyjazną dla użytkownika nawigacją. Nie brakuje także innych przemyślanych rozwiązań, takich jak składany środkowy fotel z funkcją stolika, dzięki któremu furgon można szybko i łatwo zamienić w mobilne biuro. Nowy Vivaro jest też wyjątkowo oszczędny: do napędu obu wersji silnika wykorzystano zupełnie nowe, turbodoładowane jednostki wysokoprężne o zużyciu paliwa na poziomie 5,9 l/100 km przy emisji CO2 wynoszącej tylko 155 g/km – to najlepsze parametry w tej klasie pojazdów, korzystne także dla kieszeni właściciela.
Przeczytaj także:
Opel Vivaro Furgon 1.6 CDTI BiTurbo 145KM FWD M6
oprac. : Moto Target
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)