Dacia Logan MCV 1.5 dCi Laureate zachwyca nowościami
2014-08-08 12:25
Przeczytaj także: Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance
Wrażenia z jazdy
Jadąc Dacią Logan MCV musimy pamiętać, że jedziemy dużym kombi. Technika jazdy takim autem jest nieco inna niż hatchbackiem. Na pusto auto może się zachowywać podobnie jak auta dostawcze. Jest wprawdzie sporo niższe od poprzednika, ale spory tylny zwis, duży prześwit i komfortowe (czytaj miękkie) zawieszenie sprawiają, że Logan potrafi przy wyjściu z zakrętu podnieść poziom adrenaliny w organizmie kierowcy.
fot. mat. prasowe
Dacia Logan MCV 1.5 dCi Laureate - z boku, tył
Poza tym, wspomniane 12,1 sekundy do setki i 170 km/h prędkości maksymalnej to wystarczające rezultaty w przypadku auta, którego głównym zadaniem jest tanie wożenie 5 osób albo sporego bagażu.
Okiem przedsiębiorcy
Dacia Logan to auto z gatunku budżetowych. Stosunek ceny do wartości jest podstawą sukcesu Dacii na wielu rynkach. W Polsce, nowy Logan MCV jest dostępny w wersjach Access, Ambiance i Laureate i kosztuje od 33,4 tys. do niespełna 52 tys. złotych.
Kredyt standardowy umożliwia dopasowanie wysokości raty miesięcznej do domowego budżetu w zależności od poziomu wpłaty własnej i okresu kredytowania. Jest to kredyt o klasycznym systemie spłat rat miesięcznych i okresie do 96 miesięcy. Wkład własny, to minimum 10% wartości auta. Kredyt standardowy obejmuje opłatę przygotowawczą i ubezpieczenie kredytobiorcy „RCI Bezpieczny Kredyt”.
Możliwości leasingowania są szersze. Firma przewiduje 4 różne rodzaje leasingu: Leasing i Leasing z ubezpieczeniem 2,9% to od 24 do 60 miesięcy i opcja wykupu auta od 1 do 36%. Leasing 104% to także od 24 do 60 miesięcy i opcja wykupu od 1 do 19%. Leasing All In One to czynsz leasingowy, rata serwisowa, assistance i ubezpieczenie na jednej fakturze wystawianej co miesiąc. Okres leasingowania także od 24 do 60 miesięcy.
fot. mat. prasowe
Dacia Logan MCV 1.5 dCi Laureate - z tyłu
Podsumowanie
Dacia Logan MCV jest popularna w całej Europie. No, prawie. Wyjątkiem jest Polska. Tu, pomimo ceny i możliwości nadal budzi uśmiech politowania na twarzach naszych rodzimych „milionerów” z leciwych Merców czy Beemek. Dlaczego tak jest? I tu pozwolę sobie w ramach pointy zacytować przypowieść o mądrym Niemcu i durnym Polaku. Otóż her Miller jeździ 7-letnim Mercedesem i pomyślał, że czas zmienić auto. Poszedł do dealera i zażądał diesla, z klimatyzacją, nawigacją, elektrycznie sterowanymi szybami i lusterkami i jeszcze z dużym bagażnikiem za około 10 tys. euro.
fot. mat. prasowe
Dacia Logan MCV 1.5 dCi Laureate
Sprzedawca zaproponował Dacie Logan MCV a her Miller z uśmiecham przyjął propozycje. Jego kuzyn z Polski pan Kowalski popukał się w czoło i odkupił za 10 tys. Euro przechodzonego Mercedesa herr Millera i zabrał do Polski. I od tej chwili mądry Niemiec jeździ nowym autem a Polak, żeby zaimponować sąsiadom, „buja się” starym struclem, przekonując wszystkich wokół, że „bez gwiazdy nie ma jazdy”…
Przeczytaj także:
Dacia Duster ECO-G bezkonkurencyjna cenowo
1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)