Przeczytaj także: Fiat 500 1.3 MultiJet Lounge to prawdziwie włoska robota
KaroseriaJak śpiewał polski zespół rockowy: „Mały Fiat przetrwa jeszcze tysiąc lat”. I rzeczywiście, coś jest na rzeczy. Sylwetka w stylu retro ma bardzo wiele uroku. Z jednej strony silnie nawiązuje do protoplasty, z drugiej emanuje nowoczesnością. No cóż, Włosi zawsze mieli jakieś lepsze ołówki… Wszechobecne krągłości przyciągają do salonów przede wszystkim panie, jednakże są wersje tego miejskiego autka, które spodobają się również panom. Przykład? 500S. Wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, spojlerem dachowym, nakładkami na progi, czarnym dachem i 16-calowymi felgami ze stopów lekkich. Trzeba przyznać, że w tym zestawie „pięćsetka” wygląda zadziornie!
fot. mat. prasowe
Fiat 500 0.9 TwinAir Sport - przód
Wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, spojlerem dachowym, nakładkami na progi, czarnym dachem i 16-calowymi felgami ze stopów lekkich.
Wnętrze
Zapach sportu czuć również we wnętrzu. Trójramienna kierownica Abarth Design, choć duża, bardzo dobrze leży w dłoniach. Podobnie jak dźwignia zmiany biegów, umieszczona na wzorowej wysokości. Żeby było ciekawiej, oba elementy obszyto czerwoną nicią. Jedyne co ożywia ciemne wnętrze to srebrna listwa, nawiązująca do pierwszej „pięćsetki”. I dobrze, w takim aucie powinno być bardziej mrocznie! Oczywiście wyposażenie obejmuje wszystko czego dusza zapragnie: pełną „elektrykę”, radio CD/MP3/USB, klimatyzację automatyczną, system Blue&Me i siedem poduszek powietrznych.
fot. mat. prasowe
Fiat 500 0.9 TwinAir Sport - wnętrze
Trójramienna kierownica Abarth Design, choć duża, bardzo dobrze leży w dłoniach. Podobnie jak dźwignia zmiany biegów, umieszczona na wzorowej wysokości.
Kolejnym sportowym akcentem są fotele. Ich wielkość nie imponuje, ale osoby o średnim wzroście nie będą narzekać. Na pochwałę zasługuje przede wszystkim świetne wyprofilowanie – bardzo dobrze podtrzymują ciało. Brakuje tylko przyjemniejszego zagłówka, bo ten „fiatowski” jest po prostu za twardy. Na tylnej kanapie, o ile można tak napisać, mogą podróżować dwie osoby. Jeśli jednak mają więcej niż 165 cm wzrostu, to nie polecam. Chyba że w ramach przygody…
fot. mat. prasowe
Fiat 500 0.9 TwinAir Sport - przednie i tylne fotele
Kolejnym sportowym akcentem są fotele. Ich wielkość nie imponuje, ale osoby o średnim wzroście nie będą narzekać.
Choćby się waliło i paliło, to z Fiata 500 i tak nikt nigdy nie zrobi auta dostawczego. Bagażnik, a raczej bagażniczek ma jedynie 185 litrów. Po złożeniu tylnej kanapy przestrzeń wzrasta do 520 litrów. W samochodzie miejskim kwestie załadunkowe nie są jednak priorytetami, dlatego trudno uznać to za wadę.
fot. mat. prasowe
Fiat 500 0.9 TwinAir Sport - bagażnik
Bagażnik ma jedynie 185 litrów. Po złożeniu tylnej kanapy przestrzeń wzrasta do 520 litrów.

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)