Smakowity Opel Mokka 1.7 CDTI 4x4 Cosmo
2013-12-13 13:55
Opel Mokka 1.7 CDTI 4x4 Cosmo © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Opel Mokka 1,7 CDTI 4x4
KaroseriaJak wygląda Mokka po „oplowsku”? Przede wszystkim masywnie, dzięki czemu zwraca na siebie uwagę. Pas przedni zdobią atrakcyjnie narysowane reflektory, duży grill, a także potężny zderzak z plastikowymi nakładkami w kolorze czarnym. Tylna część karoserii wygląda równie dobrze. Zgrabnie wkomponowane lampy, listwa ozdobna na klapie bagażnika i dość duży spojler umieszczony nad lekko pochyloną szybą robią naprawdę dobre wrażenie. Udanym dopełnieniem są natomiast 18-calowe felgi. Niemiecki SUV wygląda więc modnie, czyli tak jak powinien.
fot. mat. prasowe
Opel Mokka 1.7 CDTI 4x4 Cosmo - przód auta
fot. mat. prasowe
Opel Mokka 1.7 CDTI 4x4 Cosmo - tył auta
Wnętrze
We wnętrzu egzemplarza testowego panuje… kawowy klimat, co uwydatniają kolory tapicerki i pozostałych materiałów wykończeniowych. Kokpit został wykonany z bardzo dobrych i przyjemnych w dotyku plastików, które na dodatek starannie spasowano. Przyciski na konsoli centralnej zostały umieszczone bardzo blisko siebie, jednakże dzięki ich wielkości nie ma kłopotów z obsługą. Warto przy tym zaznaczyć, że jest co obsługiwać… Mamy bowiem do dyspozycji: nawigację, niezły system audio, Bluetooth, dwustrefową klimatyzację, podgrzewane fotele i kierownicę (wielofunkcyjną) i rozbudowany komputer pokładowy.
fot. mat. prasowe
Opel Mokka 1.7 CDTI 4x4 Cosmo - wnętrze
Na pochwałę zasługują również przednie fotele. Są bardzo dobrze wyprofilowane i sprawdzają się podczas dłuższych podróży. Ponadto wysocy kierowcy docenią regulację długości siedziska, która sprawi, że ich nogi nie będą podróżować w pozycji „wiszącej”. A jak wygląda tylna kanapa? Całkiem nieźle. Miejsca jest tam pod dostatkiem dla dwójki, choć przydałoby się nieco bardziej pochylone oparcie. Trzeci pasażer również zmieściłby się bez większych problemów, ale wtedy nie byłoby już tak wygodnie…
fot. mat. prasowe
Opel Mokka 1.7 CDTI 4x4 Cosmo - przednie i tylne fotele
SUV-y powoli wypierają z rynku klasyczne samochody rodzinne. Właśnie dlatego istotnym elementem jest bagażnik. W klasycznej konfiguracji zmieścimy do niego 356 litrów wszelkiego rodzaju pakunków. Złożenie tylnych oparć zaowocuje wzrostem pojemności do 785 litrów. Nie są to wartości powalające, ale dla rodziny 2+2 powinno wystarczyć. Ciekawym dodatkiem jest natomiast system FlexFix umieszczony w zderzaku. To nic innego jak wysuwany bagażnik rowerowy. Jest bardzo prosty w obsłudze i bez wątpienia ułatwi życie aktywnym rodzinom w wielu sytuacjach.
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)