Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG R-Line
2013-11-25 13:51
Przeczytaj także: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Bi-Turbo DSG 4MOTION Highline
Wrażenia z jazdy
To wszystko procentuje podczas jazdy. Auto dobrze radzi sobie z dziurami i nie zachowuje się nerwowo nawet podczas pokonywania poprzecznych nierówności. Testowany Passat został wyposażony w system pozwalający na wybór jednego z trzech trybów pracy zawieszenia: Comfort, Normal i Sport. Pierwszy sprawdza się przede wszystkim w mieście, czyli tam, gdzie najwięcej „przeszkód”. Normal najlepiej aktywować na autostradach, na których osiąga się wysokie prędkości. Tryb Sport potrafi natomiast dać sporo frajdy podczas pokonywania zakrętów.
Warto jednak zaznaczyć, że auto zachowuje się bardzo przewidywalnie w każdej konfiguracji. W tym momencie należy wspomnieć o układzie kierowniczym. Nie zachęca on do dynamicznej jazdy, ale jeśli będzie taka potrzeba – poradzi sobie bez żadnych problemów. Kolejnym ważnym elementem jest skrzynia DSG. Idealnie pasuje do charakteru Passata. Zmienia biegi bardzo szybko, a także nie „gubi się” tak jak wiele tego typu konstrukcji.
fot. mat. prasowe
Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG R-Line - widok z boku
Wielu powie, że pod względem designu Passat B7 jest szóstą generacją po głębokim liftingu. To mylne stwierdzenie, ponieważ jedyne, co je łączy w tej kategorii to dach.
Okiem przedsiębiorcy
Volkswagen od wielu lat dba o swoją opinię, dlatego wysoka cena Passata nie dziwi. Za ten samochód z silnikiem 2.0 TDI (177 KM), skrzynią DSG, bogatym wyposażeniem (Highline) i pakietem R-Line trzeba zapłacić minimum 139 480 zł. To oczywiście początek, bo dodatki mogą tę cenę wywindować do nawet 170 tysięcy.
Passata nie trzeba nikomu polecać, tym bardziej przedsiębiorcom, którzy bardzo chętnie po niego sięgają. Powód? Przede wszystkim wypracowana renoma i, mimo wszystko, niższa cena niż przedstawiciele klasy premium. Jest więc swego rodzaju kompromisem.
Zakup niemieckiego auta można sfinansować w ramach oferty Volkswagen Bank Polska. Dostępne są trzy rozwiązania kredytowe: innowacyjny AutoKredyt, Kredyt niska rata i Kredyt wygodna spłata. Co ważne, auto nabyć można bez angażowania własnego kapitału – wkład własny od 0%.
Dla przedsiębiorców auto dostępne jest w promocyjnym Leasingu niska rata. Całkowita suma opłat 105% obowiązuje dla okresu finansowania wynoszącego 24 miesięcy, przy opłacie wstępnej 30% i wartości wykupu równej 19%. Oferta leasingowa obejmuje również inne parametry: okres finansowania od 24 do 60 miesięcy, opłatę wstępną od 10% do 45% oraz wartość końcową 1 lub 19%. W ramach oferty leasingowej Volkswagen Bank Polska klienci otrzymują pakiet Volkswagen Safe+ gratis. Gwarantuje on ochronę przed nieoczekiwanymi kosztami napraw po upływie dwuletniej, fabrycznej gwarancji (na okres 1 roku i do 60 tys. km przebiegu).
Podsumowanie
Passat 2.0 TDI DSG to auto kompletne, dlatego nie powinno nikogo dziwić, że wciąż bardzo dobrze się sprzedaje. Poza tym wzbudza w kierowcy coś w rodzaju zaufania i pewności, że zawsze dojedzie tam, gdzie właśnie chce tego kierowca. W tej wersji będzie idealnym wyborem dla dyrektora lub dobrze usytuowanej głowy rodziny.

1 2
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)